Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Hei! Jeg går på folkehøgskole, og der har vi morgensamling hver dag. På onsdag er det min tur til å ha morgensamling, men jeg trenger litt hjelp til å finne ut hva jeg skal snakke om. Vi får ca 10 min til rådighet, og så er det sånn at noen bruker 10 min, mens andre bare bruker 2 min...altså står jeg veldig fritt! Hittil har folk snakket om alt fra stedet de kommer fra til sauer...altså er det veldig stor variasjon! Jeg er ikke noe flink til å snakke foran mange på en gang, så vurderer å vise en liten filmsnutt fra youtube eller ligenede.... Så, er det noen kreative mennekser der ute som har en god ide til hva jeg kan snakke om?
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Hei! Jeg går på folkehøgskole, og der har vi morgensamling hver dag. På onsdag er det min tur til å ha morgensamling, men jeg trenger litt hjelp til å finne ut hva jeg skal snakke om. Vi får ca 10 min til rådighet, og så er det sånn at noen bruker 10 min, mens andre bare bruker 2 min...altså står jeg veldig fritt! Hittil har folk snakket om alt fra stedet de kommer fra til sauer...altså er det veldig stor variasjon! Jeg er ikke noe flink til å snakke foran mange på en gang, så vurderer å vise en liten filmsnutt fra youtube eller ligenede.... Så, er det noen kreative mennekser der ute som har en god ide til hva jeg kan snakke om? At det finnes liv på månen og at du kan bevise det?
Tante Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Sånn nå før jul ville jeg ha snakket om noe dypt og tankevekkende "Hva er viktig for deg?" eller "takknemlighet", "Er du flink til å vise de du er glad i at du tenker på dem" og slike ting.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 - Hva synes de om sjekkprogram på TV. Pia og Jasmin. Mor og datter. Synes de det greit at folk finner seg kjærester på TV? - Hva synes de om USAs supermaktrolle? - Hva synes de om obligatoriske gruppejoggeturer ute i naturen hver morgen? - Hva synes de om at de ikke kan få kjøpe vin i butikkene? - Hva synes de om mat - kjøper de ferdiglaget eller lager de alt selv fra begynnelsen av? Hvor viktig synes de sunt kosthold er? - Hva synes de om at pepperkakepøbelen i Bergen ikke får straff - hva synes de om norsk straffenivå generelt? - Hva har de lyst til å jobbe med - og hvorfor?
Gjest fisk Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 -Gaveideer til julen -Hva gjør folk på fritiden -Hvordan få julestemning -tradisjoner i forhold til julen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå