Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Når kjæresten kjører på bakfra synes han det er godt, og det er eneste måten han kommer på (han kommer sjelden). For meg derimot gjør det vondt når han kommer helt inn, særlig i enkelte deler av syklusen. Jeg er jo veldig tent når vi holder på og jeg vil at han skal ha det bra. Så jeg kommer meg gjennom det. Men sist gang måtte jeg nesten avbryte, og det er jo ikke slik at sex skal gjøre vondt?
Proudness Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Sex kan gjøre vondt og det er normalt de første gangene. Men du avklarer ikke om du har hatt sex lenge. Det fins jo langt over 100 sex postiturer (som jeg kjenner til). Det er ikke flaut å gi beskjed til kjæresten din at den postituren gjør vondt og sammen eksperimentere på forsjellige postiturer helt til dere finner noe dere begge liker.
Hinata Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 For min del syns jeg bunning er veldig vondt, men jeg tror det er det at han kommer borti livmortappen min. Det eneste rådet jeg kan gi er at du må si i fra til han at det gjør vondt. Han kommer ikke dersom du runker eller suger han heller?
Mord-Sith Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 (endret) Si i fra. Sex skal ikke gjøre vondt i denne forstand. Du må tenke litt på deg selv og. Prøv andre stillinger bakfra som gjør at han ikke kommer så langt inn. Et eller annet, bare ikke gå igjennom noe som er vondt for deg. Endret 6. desember 2009 av Stjernefall
~Maja~ Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 (endret) Jeg også får utrolig vondt av å bli bunnet. Men å ikke kunne ta en doggy now and then kom ikke på tale, så etter litt trening har mannen funnet ut akkurat hvor langt han kan gå inn uten at det gjør vondt for meg. Det funker utrolig bra for oss - mannen får det han vil og jeg får ikke vondt (samtidig som jeg får det jeg vil selvsagt ). Endret 6. desember 2009 av ~Maja~
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 dette beviser jo bare hvor forskjellige man er! bunning synes jeg er det aller beste:)
Gjest Sandbekken Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 jeg synes også det er skikkleig vondt med bunning.. Skjønner ikke hvorfor gutter er så opptatt av å ha lengst pikk, når det faktisk er VONDT for jenta hvis han bruker hele.. Som hinata seir; kommer han ikke av suging/runking?
Proudness Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 jeg synes også det er skikkleig vondt med bunning.. Skjønner ikke hvorfor gutter er så opptatt av å ha lengst pikk, når det faktisk er VONDT for jenta hvis han bruker hele.. Som hinata seir; kommer han ikke av suging/runking? Man trenger ikke å ha særlig stor for å bunne, jeg er litt over snittet men bunner fordeom.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #9 Skrevet 6. desember 2009 Da har jeg en mulig losning. For de felste er smertene forbundet med bunning egentlig forbundet med spenninger som kan fjernes med moysommelig arbeid med aa lose dem opp. Dette kan man gjore paa en svaert tilfredstillende mate ved at mannen ligger med penis slik at den saavidt berorer livmoren eller omradet like ved og holder seg der helt stille. Sa slapper dere av og prover aa ha litt meditativ kjaerlig sex hvor dere bare puster rolig og foler uten aa bevege dere. Naar dama har slappet ganske grundig av kan mannen begynne med ekstremt smaa bevegelser for a kjaerlig massere livmoren paa en mate som skal losne opp spenninger. Det er viktig at intensjonen hans er nettopp kjaerlig beroring og massasje og ikke egen tilfredstillelse fordi dette vil subtilt endre maten han gjoer det paa og dama vil merke forskjellen og da vil det ikke funke. Gjoer man dette mye vil svaert mange damer oppleve at stot mot livmoren gjor mindre og mindre vondt og tilsltt forsvinner og at stot mot livmoren blir delig. Denne meditative formen for sex kan ogsa vaere svaert delig og intim og gi veldig dype orgasmer for begge naar man gjor det lenge nok og slapper godt nok av. Livmoren er ogsa reflexologisk forbundet med hjertet slik at intensiv (men forsiktig) stimulans av den vil kunne lede til at du foler svaert mye i hjertet og omradet rundt. Slik sex vil derfor lett kunne lede til svaert my kjaerlig folelser for kvinnen og i mange tilfeller ogsa til hjerteorgasmer.
Gjest Sandbekken Skrevet 6. desember 2009 #10 Skrevet 6. desember 2009 Man trenger ikke å ha særlig stor for å bunne, jeg er litt over snittet men bunner fordeom. Understreker bare poenget mitt
Frua Skrevet 6. desember 2009 #11 Skrevet 6. desember 2009 Hvis det gjør vondt så svaier jeg ryggen enda mer og "skyter rompa" opp ett hakk -klarer ikke forklare det bedre- Da gjør det ikke vondt i det hele tatt.
Ethereal Skrevet 6. desember 2009 #12 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har vanskelig for å tro at han virkelig bare kommer av å bunne deg bakfra.
kisskissbangbang Skrevet 6. desember 2009 #13 Skrevet 6. desember 2009 dette beviser jo bare hvor forskjellige man er! bunning synes jeg er det aller beste:) Jeg og! Ellers; si fra. Som noen andre over her foreslår; finn ut hvor dypt han kan gå uten at det gjør vondt for deg.
kisskissbangbang Skrevet 6. desember 2009 #14 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har vanskelig for å tro at han virkelig bare kommer av å bunne deg bakfra. Åja, men da så, det løser jo TS' problem!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå