Gjest ts Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Har nettopp kjøpt meg en Ipod og skal overføre musikk og filmklipp. Det som irriterer meg er at all musikk som er på pc'en blir overført på ipoden, og jeg klarer ikke å slette de sangene jeg ikke vil ha med. Klarer ikke å finne noe god forklaring på Itunes om hvordan jeg skal overføre musikk/filmer, ei helle rom hvordan jeg sletter det som allerede er overført til Ipoden. Er det noen hjelpsomme mennesker der ute som kanskje kunne ha hjulpet en Ipodjomfru?
vesla86 Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 (endret) Som standard overfører itunes musikk osv fra hele ditt bibliotek. Jeg syns det enkleste for å bestemme hvilke sanger du skal ha med er å opprette en spilleliste (Arkiv -> Ny spilleliste). Så gir du denne et navn, da havner den i menyen til venstre under "Spillelister". Da kan du dra sanger over til denne fra biblioteket. Deretter kobler du til ipoden og trykker på symbolet til denne i menyen til venstre. Så velger du fanen "Musikk", og velger alternativet "Markerte spillelister, artister og sjangre" og haker av for den/de spillelisten(e) du har laget. Her inne kan du også gjøre valg for filmer osv. Håper det var forståelig! Endret 5. desember 2009 av vesla86
Gjest ts Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Takk for hjelpen:) Men nå har jeg ett problem til. Jeg har rippet en del cd'er til pc'en, men får ikke disse sangene overført til Itunes. Hvordan gjør jeg det?
vesla86 Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Er filene mp3? Da kan du gå inn i iTunes og velge Arkiv -> Legg til i bibliotek. Så finner du filene du skal ha inn, markerer de og trykker OK. Hvis iTunes gjenkjenner formatet skal de da bli lagt til i biblioteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå