Gjest Sandbekken Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Hei kikka litt i på disse --> Visit My Website Er det noen som har disse? jeg har egentlig lyst på hunter siden de er så elegante, men de er jo sinnsykt dyre! så fant jeg disse, som så nokså greie ut, og en del billigere. Noen som vet om de er greie på glatt is?
Gjest Gjest_Ine_* Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Hei, du får kjøpt Hunters på nett fra England til £55, og selv med postens avgifter på toppen blir det ikke så mye dyrere enn Viking-støvlene. Tror jeg endte på ca 750 NOK for mine. Har brukt dem sammen med både tykke sokker og Hunters fleece sokker, og de fungerer som bare julig i snø og slaps! Bare husk at det må være god plass til sokker i støvlene hvis du bestiller. Støvlene kan være litt glatte på is, men der er det vel uansett bare brodder som hjelper...
Honesty Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Jeg har de Vikingstøvlene, og føk på trynet med dem på glatta tidligere i vinter. Så jeg vil si at de er glatte, helt klart.
Gjest Sandbekken Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har de Vikingstøvlene, og føk på trynet med dem på glatta tidligere i vinter. Så jeg vil si at de er glatte, helt klart. Hehe ok, det var det jeg var redd for.. da er det vel det samme med hunter også? æsj, jeg hater glatta! :/ hørte det fantes noen såler man fester under skoene som kan hjelpe.. har dere peil på hva det er og hvor det kjøpes??
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Hei, du får kjøpt Hunters på nett fra England til £55, og selv med postens avgifter på toppen blir det ikke så mye dyrere enn Viking-støvlene. Tror jeg endte på ca 750 NOK for mine. Har brukt dem sammen med både tykke sokker og Hunters fleece sokker, og de fungerer som bare julig i snø og slaps! Bare husk at det må være god plass til sokker i støvlene hvis du bestiller. Støvlene kan være litt glatte på is, men der er det vel uansett bare brodder som hjelper... Forstår ikke alle som bestiller sko og støvler på nettet - det er jo utrolig vanskelig å vite hva slags størrelse man skal velge?
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Forstår ikke alle som bestiller sko og støvler på nettet - det er jo utrolig vanskelig å vite hva slags størrelse man skal velge? Ikke hvis det er snakk om f.eks hunterstøvler eller et annet konkret merke og modell. Da kan du jo prøve de i en butikk i Norge først og kjøpe den størrelsen du vet du trenger. Men i pensko og støvletter fatter jeg heller ikke det. Jeg har litt breie føtter og er kjempenøye på at skoene ikke skal sitte vondt eller trykke noe sted. Kanskje derfor jeg ikke tørr å satse på det. Så hvis du har forholdvis normalbredde på foten, skal det jo ikke være umulig å finne sko som passer. Står jo også ofte hvor mange cm en størrelse er fra akkurat det merke på nettsiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå