Gjest farge Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Han jeg har sex med er veldig gentleman å bruker gjerne 15-20 minutter med forspill. Problemet er at jeg syns dette blir altfor lenge å syns det er mere nok med 5 minutt med slikking/fingring. Hvordan kan jeg få sagt det til han uten at han tar seg nær av det?
gbnj Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Han jeg har sex med er veldig gentleman å bruker gjerne 15-20 minutter med forspill. Problemet er at jeg syns dette blir altfor lenge å syns det er mere nok med 5 minutt med slikking/fingring. Hvordan kan jeg få sagt det til han uten at han tar seg nær av det?Si; jeg syns det er mere nok med 5 minutt med slikking/fingring. NB! Neste gang du har et problem, så må du si til deg selv at det ikke er så vanskelig som du gjør det til/tror det er, bare si det rett ut.
grafenberg Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Hvorfor bruke ord? Alle vet jo at gutta setter pris på ei jente som kan ta kontrollen i senga. Når du har fått nok, tar du tak i kuken hans og fører den inn i deg, da vil han nok skjønne poenget Lykke til!
Gjest farge Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Hvorfor bruke ord? Alle vet jo at gutta setter pris på ei jente som kan ta kontrollen i senga. Når du har fått nok, tar du tak i kuken hans og fører den inn i deg, da vil han nok skjønne poenget Lykke til! Han kommer ikke til å ta det negativt? Vil jo ikke at han skal tro at han ikke er flink til slikke/fingre.. Men er bedre å få en hard kuk inni meg
Bonafarte Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Han kommer ikke til å ta det negativt? Vil jo ikke at han skal tro at han ikke er flink til slikke/fingre.. Men er bedre å få en hard kuk inni meg Si noe sånn som; Jeg blir så kåt av behandlingen din, at jeg MÅÅ kjenne deg inni meg NÅÅ. Da får han komplimenter for både sleikinga og pulinga.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå