Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #21 Skrevet 7. desember 2009 Haha, jeg innrømmer gladelig at jeg er av de som synes brodder er en pensjonist-ting Men da jeg var gravid kjøpte samboeren min brodder til meg, og de var gode å ha! Jeg brukte dem stort sett hele den vinteren som høygravid og da jeg trillet barnevogn. Nå er de derimot lagt vekk, og jeg tror vel ikke at jeg tar de frem igjen med det første... Så, bare for å være ærlig, liksom
Mangopai Skrevet 7. desember 2009 #22 Skrevet 7. desember 2009 Jeg kjøpte meg vintersko med innebygde brodder i fjor, etter at jeg innsåg at jeg kom ikke til å mirakuløst slutte å alltid tryne på isen Skoene ser ut som helt vanlige vinterstøvletter, og broddene kan snues sånn at de ligger inne i sålen og ikke stikker ut, beste vinterskoene jeg noen gang har hatt - på alle måter! (Ikke kan fjortisene le heller, for det er helt umulig å se at det er brodder på de uten at jeg viser det frem - noe jeg GJERNE gjør)
robotkalle Skrevet 7. desember 2009 #23 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har brukt brodder mange ganger, spesielt siden jeg har drevet en del med hester. Og jeg leier ikke hester på isen uten brodder! Ellers bruker jeg vanligvis ikke brodder, men så er jeg av den som synes det kan være ganske artig å skli rundt på isen da Dessuten blir det stort sett strødd i Oslo, så det er sjelden jeg har behov for det! Hva faen er vitsen med å leie hester? Skal du ikke sitte oppå dem?
robotkalle Skrevet 7. desember 2009 #24 Skrevet 7. desember 2009 Jeg kjøpte mine på Jernia. Du skal uansett ta av broddene når du kommer innomhus for å ikke ødelegge gulvbelegget. .... å faen.
Rosalie Skrevet 7. desember 2009 #25 Skrevet 7. desember 2009 Jeg kommer fra et sted hvor man bruker sparkstøtting som fremkomstmiddel hele vinteren. På ungdomsskolen oppdaget vi at brodder var genialt, for da fikk man sykt mye bedre spenntak og djevelsk mye mer fart i nedoverbakkene.
Pingting Skrevet 7. desember 2009 #26 Skrevet 7. desember 2009 Jeg kjøpte meg vintersko med innebygde brodder i fjor, etter at jeg innsåg at jeg kom ikke til å mirakuløst slutte å alltid tryne på isen Skoene ser ut som helt vanlige vinterstøvletter, og broddene kan snues sånn at de ligger inne i sålen og ikke stikker ut, beste vinterskoene jeg noen gang har hatt - på alle måter! Oi, hvor fikk du tak i dem?
Mangopai Skrevet 7. desember 2009 #27 Skrevet 7. desember 2009 Oi, hvor fikk du tak i dem? Kjøpte de på en helt vanlig skobutikk... *tenke* Er de samme som har det Roots-merket.. Er ganske sikker på at det var Eurosko! De fantes i både brunt og sort, merket er ICU
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #29 Skrevet 7. desember 2009 Idet jeg passerer to fjortisjenter som stavrer seg bortover isen med Converse hører jeg: "haha, hu der gikk med BRODDER! haha lættis" Haha, sa de virkelig "lættis"? Synd de ikke gikk på trynet så kunne du snudd deg og ropt "OMG, LOL, lizzom"
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #30 Skrevet 7. desember 2009 Er speilglatt her jeg bor idag og som vanlig skulle jeg ut på en rask gåtur, idag med brodder. Idet jeg passerer to fjortisjenter som stavrer seg bortover isen med Converse hører jeg: "haha, hu der gikk med BRODDER! haha lættis" Er det virkelig lættis å gå med brodder i en alder av 26? Må innrømme at jeg føler meg som en pensjonist innimellom (spesielt idag), men vil heller bevege meg normalt enn å stavre meg avgårde. Hva tenker dere? Bruker dere brodder? Alder? Jeg tenker på hva ialle dager gjør eldre folk? ikke rart de ikke tør å gå ut på vinteren. Jeg stavrer meg på bena hver morgen. Har mobilen i lommen i tilfelle jeg ligger rett ut på isen og hjelpesløs. Jeg er litt eldre enn deg,men brodder skal jeg skaffe meg, må bare ha fri på jobben før jeg kommer meg dit de selger det. Jeg velger heller brodder før jeg risikerer knekte armer og ben,kansje hodet i asfalten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå