Gå til innhold

Hvordan er DIN stil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva som er min stil, men er nok blanding av casual, feminim ++

Men ... Hvordan stil har du? :-)

Noen alternativ:

[]rock-chic

[]feminim

[]casual

[]punk

[]klassisk

[]romantisk

+++

Videoannonse
Annonse
Gjest Agurkolat
Skrevet

Veldig 40-50-talls, i blanda litt rock. Så, retro/vintage. Handler mykje second hand :)

Skrevet

Tja... litt guttejente, er vel det nærmeste jeg kommer.

Liker militærbootsa mine, digger litt baggy bukser og singletts/tshirts.

Har en veldig avslappa stil egentlig.

Skrevet

Det varierer etter humør, anledning, dagsform, osv. Jeg blander casual, klassisk og feminin stil :)

Jeg kan kle meg suuuupercasual en dag. Da er det jeans, joggesko og fleecegenser. En annen dag kan det være helt motsatt med skjørt, cardigan, smykker, pensko osv.

• 2 år senere...
Skrevet

300.grease.cm.51811.jpg

veldig i den gaten.

• Liker 5
Skrevet

Enten hippie eller bootylicious. Spørs på humøret.

Prøver å konstant bruke farger, siden jeg merker at det påvirker humøret mitt.

Skrevet

Litt sann gammel bestefar-stil, men da bare på en 17 år gammel jente. funker fint det, får masse komplimenter. I hovedsak mye strikk, og sanne etterligninge av bestefars bukser, bare sydd i jentefasong. Fargene er brun, kaki, sennepsgult og burgunder. Hater blå dongeri.

• Liker 2
Gjest Fairydust
Skrevet

Veldig feminin - klassisk. Til hverdags går jeg som oftest i skjørt med strømpebukser, bluser og topper, hverdagskjoler, pistol boots/støveletter/sorte og hvite converse, eventuelt svarte skinny jeans med en litt lengre bluse i knæsj farge. Av accessories bruker jeg for det meste hvite "blomster" i håret, litt mindre øredobber, litt større smykker - lange, skjerf i forskjellige farger og stoff. Trenchcoat/kåpe i sort eller mørk vinrød. Veldig naturlig sminke, bare litt mascara og farge i kinnene.

• Liker 1
Skrevet

Klassisk :smilyblomst: søt og feminin!

Anonym poster: 4c75cb9dc620b2d40ded4c543512650d

Skrevet

Min stil er et eneste stort kaos. Jeg er veldig kresen, og jeg vet hva jeg liker - det er vel flere ting jeg ikke liker, egentlig. Problemet er det at stilen sitter i hodet mitt, mens det ytre preges av at jeg er en lat jævel. Personlig liker jeg å kle meg i svart. Jeg henter mye inspirasjon fra Johnny Cash, Brigitte Bardot og Laetitia Casta. Jeg liker det enkelt. Men som sagt, jeg er en slabbedask, så resultatet er en blanding mellom et dårlig forsøk på å imitere ikonene mine og en dæsj med daffeklær og utbrukt tøy.

• Liker 1
Skrevet

En klassisk Renessanse mann,på alle livets nivåer :)

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Min stil er preget av mye blått, grått, brunt og svart. Innimellom fargerike innslag som rosa, grønt, osv.

Tekstiler som alpakka-ull, kasjmir, og generelt litt dyrere stoffer som holder seg bra. Ull som nupper seg er fy i min verden. Mitt siste innkjøp er sko fra Samsøe og Samsøe, slags boots. Alt i alt holder jeg en nøytral stil.

Skrevet

Klassisk-casual-feminin, tror jeg?

Mye strikk, bluser, skjørt, tykke strømpebukser, dongeribukse, trenchcoat, blazer eller los-jakke. Svarte ankelboots (høyhælte), støvletter eller joggesko. Og alltid noe slags smykker til.

Gjest Fairydust
Skrevet

Klassisk-casual-feminin, tror jeg?

Mye strikk, bluser, skjørt, tykke strømpebukser, dongeribukse, trenchcoat, blazer eller los-jakke. Svarte ankelboots (høyhælte), støvletter eller joggesko. Og alltid noe slags smykker til.

Høres ut som at vi har ganske lik stil da :)

Gjest Fairydust
Skrevet

Jeg har ingen stil!

Umiddelbart begynte jeg å tenke at kanskje badebukse var din stil? :tommelsmil:

• Liker 3
Skrevet

En god blanding mellom surf, hippie og rocka :D Slitte jeans, guttejeans med hull på, luftige t-skjorter eller topper med lowcut, fjær i håret, "hippie" armbånd, nagler, band t skjorter, kort skinnjakke, converse og langt brunt "gidder ikke å gre håret sitt" - frisyre :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...