Gjest Nyssi Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Jeg vet ikke helt hva som er min stil, men er nok blanding av casual, feminim ++ Men ... Hvordan stil har du? :-) Noen alternativ: []rock-chic []feminim []casual []punk []klassisk []romantisk +++
Gjest Agurkolat Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Veldig 40-50-talls, i blanda litt rock. Så, retro/vintage. Handler mykje second hand
Gjest Marlo Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Tja... litt guttejente, er vel det nærmeste jeg kommer. Liker militærbootsa mine, digger litt baggy bukser og singletts/tshirts. Har en veldig avslappa stil egentlig.
Riskrem Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Det varierer etter humør, anledning, dagsform, osv. Jeg blander casual, klassisk og feminin stil Jeg kan kle meg suuuupercasual en dag. Da er det jeans, joggesko og fleecegenser. En annen dag kan det være helt motsatt med skjørt, cardigan, smykker, pensko osv.
Binta Ba Skrevet 11. september 2012 #8 Skrevet 11. september 2012 Enten hippie eller bootylicious. Spørs på humøret. Prøver å konstant bruke farger, siden jeg merker at det påvirker humøret mitt.
solch Skrevet 11. september 2012 #9 Skrevet 11. september 2012 Litt sann gammel bestefar-stil, men da bare på en 17 år gammel jente. funker fint det, får masse komplimenter. I hovedsak mye strikk, og sanne etterligninge av bestefars bukser, bare sydd i jentefasong. Fargene er brun, kaki, sennepsgult og burgunder. Hater blå dongeri. 2
Gjest Fairydust Skrevet 11. september 2012 #11 Skrevet 11. september 2012 Veldig feminin - klassisk. Til hverdags går jeg som oftest i skjørt med strømpebukser, bluser og topper, hverdagskjoler, pistol boots/støveletter/sorte og hvite converse, eventuelt svarte skinny jeans med en litt lengre bluse i knæsj farge. Av accessories bruker jeg for det meste hvite "blomster" i håret, litt mindre øredobber, litt større smykker - lange, skjerf i forskjellige farger og stoff. Trenchcoat/kåpe i sort eller mørk vinrød. Veldig naturlig sminke, bare litt mascara og farge i kinnene. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2012 #12 Skrevet 11. september 2012 Klassisk søt og feminin! Anonym poster: 4c75cb9dc620b2d40ded4c543512650d
Bollocks Skrevet 11. september 2012 #14 Skrevet 11. september 2012 Min stil er et eneste stort kaos. Jeg er veldig kresen, og jeg vet hva jeg liker - det er vel flere ting jeg ikke liker, egentlig. Problemet er det at stilen sitter i hodet mitt, mens det ytre preges av at jeg er en lat jævel. Personlig liker jeg å kle meg i svart. Jeg henter mye inspirasjon fra Johnny Cash, Brigitte Bardot og Laetitia Casta. Jeg liker det enkelt. Men som sagt, jeg er en slabbedask, så resultatet er en blanding mellom et dårlig forsøk på å imitere ikonene mine og en dæsj med daffeklær og utbrukt tøy. 1
Jellybean78 Skrevet 15. september 2012 #15 Skrevet 15. september 2012 En klassisk Renessanse mann,på alle livets nivåer
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 15. september 2012 #16 Skrevet 15. september 2012 Min stil er preget av mye blått, grått, brunt og svart. Innimellom fargerike innslag som rosa, grønt, osv. Tekstiler som alpakka-ull, kasjmir, og generelt litt dyrere stoffer som holder seg bra. Ull som nupper seg er fy i min verden. Mitt siste innkjøp er sko fra Samsøe og Samsøe, slags boots. Alt i alt holder jeg en nøytral stil.
Agathe Skrevet 15. september 2012 #17 Skrevet 15. september 2012 Klassisk-casual-feminin, tror jeg? Mye strikk, bluser, skjørt, tykke strømpebukser, dongeribukse, trenchcoat, blazer eller los-jakke. Svarte ankelboots (høyhælte), støvletter eller joggesko. Og alltid noe slags smykker til.
Gjest Fairydust Skrevet 15. september 2012 #18 Skrevet 15. september 2012 Klassisk-casual-feminin, tror jeg? Mye strikk, bluser, skjørt, tykke strømpebukser, dongeribukse, trenchcoat, blazer eller los-jakke. Svarte ankelboots (høyhælte), støvletter eller joggesko. Og alltid noe slags smykker til. Høres ut som at vi har ganske lik stil da
Gjest Fairydust Skrevet 15. september 2012 #19 Skrevet 15. september 2012 Jeg har ingen stil! Umiddelbart begynte jeg å tenke at kanskje badebukse var din stil? 3
crystalcharm Skrevet 15. september 2012 #20 Skrevet 15. september 2012 En god blanding mellom surf, hippie og rocka :D Slitte jeans, guttejeans med hull på, luftige t-skjorter eller topper med lowcut, fjær i håret, "hippie" armbånd, nagler, band t skjorter, kort skinnjakke, converse og langt brunt "gidder ikke å gre håret sitt" - frisyre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå