Gjest Anne!! Skrevet 24. august 2003 #1 Del Skrevet 24. august 2003 Bare lurer på hva som er normal mengde sperm fra en gutt , min gutt , den eneste jeg har hatt sex med , spruter noe så innmari mye , kan tippe det er en desiliter hver gang. Bare første gangen hver dag da...... men jeg liker det jo så det er ikke noe problem sånn sett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 24. august 2003 #2 Del Skrevet 24. august 2003 Desiliter Kvinners øyemål.. Kanskje det er mer enn vanlig, men en desiliter er det nok ikke Tenk deg et halvt glass med sperm, der har du en desiliter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Volum Skrevet 24. august 2003 #3 Del Skrevet 24. august 2003 Ja med sånne mengder så kan du jo melke han og selge spermen til en sædbank jeg trur man får rundt 100 kr/ml... Med 1/10 liter sperm så blire det for liter vis med sæd. Nei mer normale mengder er nok rundt 5-15 ml sæd ved utløysningen. Så noen Volumenheter: 1 Liter = 10 dl = 100 cl = 1000 ml Så 1 dl blir 0,1 l = 10 cl = 100 ml Og en normal drink i baren ute er på 4cl med alkohol, det er 0,4 dl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. august 2003 #4 Del Skrevet 25. august 2003 Ca en spiseskje er den normale mengden - og det er garantert ikke så mye som en desiliter som kommer ut uansett om han produserer mer enn gjennomsnittet... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 25. august 2003 #5 Del Skrevet 25. august 2003 Dette er ny verdensrekord!!! Har av ulike grunner vært og sjekket trykket hos Ken Purvis for mange år siden . Fikk høre at det lå noe over snittet (mengde altså), og 1 teskje er snittet. Du kan jo tenke deg hvor mange teskjeer du må ha for å fylle 1dl :o Kan garantere deg at du har tatt litt godt i når du skriver 10 cl - stå klar med desilitermålet neste gang Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 25. august 2003 #6 Del Skrevet 25. august 2003 Hei! Jeg tror nok at det at jeg varierer litt fra gang til gang og at det både kan være mer i volum og kraftigere sprut om vi har holdt på en stund før jeg får orgasme. Dog garanterer jeg at det ikke er i nærheten av noen desiliter. Slik er det nok også med typen din også, og jeg trodde også tidligere at det var mye mer en hva det faktisk var. En desiliter er temmelig mye. Kos dere masse sammen! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå