Gjest Hans72 Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Ja, som kjent, forteller Bibelen at det skal komme en trengselstid før Dommedag inntreffer. Dette skal være en grusom tid, som dog ikke skal vare så veldig lenge. Men hva vil denne trengselstiden innebære, eksakt? På forhånd takk for svar og synspunkter.
mysan Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Blant annet trosforfølgelse, såvidt jeg vet. Og muligens det vi ser rundt oss i dag; grådighet, egoisme... listen er sikkert lang, og jeg antar at vi kan se alt rundt oss her og nå. Men det er nok vanskeligere å ta innover seg i den vestlige verden hvor vi tross alt lever ganske sivilisert og under ordnede forhold og har en god levestandard.
Skvaldersjura Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 DU skjønner sikkert det selv også Hans, at dette er først og fremst et tema som angår dem som TROR på bibelens ord, og har satt seg inn i betydningen av de steder i skriften som omhandler temaet? Videre vet du helt sikkert at dersom noen (jeg) postet et innlegg om hva de eksakt visste om denne tiden, ville det bli ryddet vekk ganske fort av "vokterne" her? Men det ER mulig å forutsi i hvert fall én (1) ting som den er nødt til å innebære? Det er simpelthen nødt til å komme på plass en styresmakt som har mandat på globalt nivå! Rettere sagt vi må ha en såkalt "verdensregjering" som har rettigheter til og gå forbi det enkelte lands grunnlov. I morgen starter FN`s klima-konferanse i København. Der vil medlemslandene få sin første mulighet til å gjøre nettopp dette. Og da regner jeg med at vi vil følge spent med alle sammen,vil vi ikke??
Mann 42 Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Alternativ spådom: Denne klimakonferansen kommer til å slutte akkurat som alle de andre har gjort: Med mange intensjoner om endring, men uten noe som faktisk kommer til å forplikte noen til noe som helst. Og deretter kommer alt til å gå i det samme sporet som før. Mer eller mindre. Jeg tror at fundamentalistene må speide til en annen kant om de skal få øye på "Dyret i åpenbaringen". Det kommer ikke til å vise seg i København, iallfall.
Skvaldersjura Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Da antar jeg at du ikke har lest traktaten som medlemslandene blir bedt om å signere? En viss Lord Stockton påstår at han har det, og han har STORE betenkeligheter med det som finner sted i København for tiden.
Mann 42 Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Da antar jeg at du ikke har lest traktaten som medlemslandene blir bedt om å signere? En viss Lord Stockton påstår at han har det, og han har STORE betenkeligheter med det som finner sted i København for tiden. En viss lord stockton prater kanskje piss?
Skvaldersjura Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 En viss lord stockton prater kanskje piss? kansje? Og jeg har kun nevnt det som en MULIGHET, men om det slår til, så skylder du meg en cola?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå