Gjest Gjest_julemusa_* Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Heisann...... Nå når det er sååå mye som skal ordnes til jul ; baking,pynting,vasking,innkjøp,rydding,organisering,julefester,julebord,skrive julekort...osv osv...........greier dere beholde humøret opp i alt sammen? ser så mange sure foreldre som er og handler med barna sine...som ser så oppkava og lei ut.......alle skulle senke krava litt så man kan konsentrere seg om familiehygge og kos........for hvem bryr seg vel om alt er skinnende rent? eller om man har 3 kakesorter framfor 7....? det er bedre å ha ei opplagt mamma ( og pappa) og heller roe ned litt. MEN jeg skal skrive under på at det IKKE er lett altså......kjenner selv at jeg kan bli irritert når jeg nettopp har rydda huset og barna slenger rundt seg......hvordan løser dere julekabalen hos dere...?? JULEKLEM fra ei trebarnsmamma
Gjest Gjest_Fiffi_* Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Ser mange foreldre som velger å ta seg en dag eller to fri fra jobb, leverer ungene i barnehagen. Så går de å handler julegaver, baker, pynter å dette i fred og ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå