venus_ Skrevet 5. desember 2009 #21 Skrevet 5. desember 2009 Takk for den linken! Den var fin Tror kanskje jeg har tørr, fuktfattig hud. Tror ikke den er fet, blir ikke blank og har lite kviser. Men da er kanskje decleor et bedre merke for denne typen hud, og ikke dermalogica som jeg bruker nå? Vet ikke om det er et bedre merke egentlig. Men jeg er veldig fornøyd med hydra floral moisturising cream. Den er for alle hudtyper.
Frua Skrevet 5. desember 2009 #22 Skrevet 5. desember 2009 Jeg har sånn hud som du beskriver. For meg holder det med active moist og er veldig fornøyd med den. Synes den er perfekt underlag for make up! Jeg bruker fuktsprayen fra Dermalogica før jeg smører meg morgen og kveld. Noen ganger trenger jeg litt fuktspray midt på dagen også men det er mest når jeg har brukt peeling samme dag.
Gjest Niema Skrevet 5. desember 2009 #23 Skrevet 5. desember 2009 Jeg har sånn hud som du beskriver. For meg holder det med active moist og er veldig fornøyd med den. Synes den er perfekt underlag for make up! Jeg bruker fuktsprayen fra Dermalogica før jeg smører meg morgen og kveld. Noen ganger trenger jeg litt fuktspray midt på dagen også men det er mest når jeg har brukt peeling samme dag. Hmm, kanskje jeg skal gi den et forsøk da Trekker den raskt inn i huden?
venus_ Skrevet 5. desember 2009 #24 Skrevet 5. desember 2009 Hmm, kanskje jeg skal gi den et forsøk da Trekker den raskt inn i huden? Jepp, den tørker på noen sekund
Perledrøm Skrevet 5. desember 2009 #25 Skrevet 5. desember 2009 Jeg bruker også Active Moist, og er veldig fornøyd.
Gjest Niema Skrevet 5. desember 2009 #27 Skrevet 5. desember 2009 Da tror jeg at jeg har lyst til å prøve den Kanskje kjøpe fuktsprayene også just in case. Takk for hjelpen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå