Gå til innhold

Hvordan ville dette forumet ha vært

Anbefalte innlegg

Gjest Gjennomskuer
Skrevet

dersom ikke en masse nysgjerrige voksne menn hadde skrevet alle de innleggene de har gjort. Og utgitt seg for å være unge gutter eller jenter. Vet ikke. Ville forumet sett anderledes ut da? Kanskje litt mer ærlig?

Ingen må fortelle meg at det bare er jeg som undres

Videoannonse
Annonse
Skrevet
dersom ikke en masse nysgjerrige voksne menn hadde skrevet alle de innleggene de har gjort. Og utgitt seg for å være unge gutter eller jenter. Vet ikke. Ville forumet sett anderledes ut da? Kanskje litt mer ærlig?

Det er en del tvilsomme innlegg her, men jeg synes at det er såpass mye seriøst at jeg faktisk tror KG er ett av de beste nettstedene jeg vet om.

Mange av de tvilsomme innleggene er skrevet av gjestinnloggede, men også mange av de beste og absolutt ærlige innleggene.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Folk som utgir seg for å være noen andre enn den de er, er et problem for all nettbasert interaksjon. Prøv sextreffsider, oh lord!

Jeg syntes det er snodig at man velger å være noen andre når man er anonym, det burde jo være en gyllen mulighet til å være seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...