Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #1 Del Skrevet 5. desember 2009 OK.. For ett par dager siden tenkte jeg "Steike! jeg er 21 og har aldri hatt dame". Grunnen er vel at jeg har hoppet fra skole til skole og ikke fått særlige kontakter. Og at jeg trener mye. I tillegg er jeg ikke noen party-løve. Drikker noen ganger da. SSÅÅ!! Jeg har startet med å gå inn på alle disse nettstedene møteplassen.no-sukker.no-match.no-E-kontakt.no. Blinket og brukte emotes på alle jeg syns var fin(fra der jeg bor), selv om de kanskje var litt "over my league". Ikke så mange aktive der men får se. Går nå ofte på kafe'er og tar meg en te, noen ganger med en venn, men liker helst å jakte alene >.< Men har ikke tatt sjansen å prate med noen når de sitter med ei veninne. En gang gikk jeg til ei søt jente som satt med en kaffe i et hjørne og begynte å prate. Jeg trodde selvfølgelig hun var singel, så kom typen hennes. FY SÅ FLAUT. Men uansett wish me luck! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NewMonkey Skrevet 5. desember 2009 #2 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Lykke til ! Husk at fine jenter/damer ofter dukker opp der man ikke venter at de skal være Endret 5. desember 2009 av NewMonkey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #3 Del Skrevet 5. desember 2009 Selv om vi lever i 2009 så er det ikke umulig å prate med ei fin jente i virkeligheten. Sjansen er større for at du får deg noe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 5. desember 2009 #4 Del Skrevet 5. desember 2009 OK.. For ett par dager siden tenkte jeg "Steike! jeg er 21 og har aldri hatt dame". Grunnen er vel at jeg har hoppet fra skole til skole og ikke fått særlige kontakter. Og at jeg trener mye. I tillegg er jeg ikke noen party-løve. Drikker noen ganger da. SSÅÅ!! Jeg har startet med å gå inn på alle disse nettstedene møteplassen.no-sukker.no-match.no-E-kontakt.no. Blinket og brukte emotes på alle jeg syns var fin(fra der jeg bor), selv om de kanskje var litt "over my league". Ikke så mange aktive der men får se. Går nå ofte på kafe'er og tar meg en te, noen ganger med en venn, men liker helst å jakte alene >.< Men har ikke tatt sjansen å prate med noen når de sitter med ei veninne. En gang gikk jeg til ei søt jente som satt med en kaffe i et hjørne og begynte å prate. Jeg trodde selvfølgelig hun var singel, så kom typen hennes. FY SÅ FLAUT. Men uansett wish me luck! Lykke til. Sjekkeskolen.vgb.no anbefales på det sterkeste til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #5 Del Skrevet 6. desember 2009 FLINK!!! Klapp på skuldra til deg:) Norge trenger flere gutter som tar initiativ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. desember 2009 #6 Del Skrevet 6. desember 2009 Lykke til! Og 21 er ingen alder. Jeg fylte 22 år selv da jeg fikk min første kjæreste. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå