Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #1 Skrevet 24. august 2003 Les dette: "En visktenpaleig unsdelrøkese gjort ved et untivseriet i Enlgnad har vist at desrom de to føsrte- og to siste botsvkeane i alle oredne i en tekst er riktig plessart, spllier det liten rolle hvkilen reføkkelge de øvirge boskvetane i oredne kommer. Tektsen er fullt lesbar selv om de andre bokeastvne kommer huilbtertlulter! Dette er fordi vi ikke leser hver eneklt botksav, men ser bidlet av ordet som hehlet" Rare greier? :D
Tilde Skrevet 24. august 2003 #2 Skrevet 24. august 2003 ja,det er ganske morsomt hvordan hjernen vår fungerer...
Gjest Poirot Skrevet 24. august 2003 #3 Skrevet 24. august 2003 Artig. Men her står jo eks dobble konsonanter fremdeles sammen, og det hjelper jo på.
chimp Skrevet 24. august 2003 #4 Skrevet 24. august 2003 Jøss, så rart! Hadde problemer m 'visktenpaleig' sånn helt umiddelbart da.....
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #5 Skrevet 24. august 2003 Artig. Men her står jo eks dobble konsonanter fremdeles sammen, og det hjelper jo på. Det er sant, det gjør det - men de andre ordene er også fullt lesbare ... Skjønner ikke hvorfor dyslektikerne syter sånn ... Ok, den var teit - jeg gir meg :hendene opp:
chimp Skrevet 24. august 2003 #6 Skrevet 24. august 2003 Vet ikke, men innbiller meg at d er nettopp d som er dyslektikernes problem; at de har vanskeligheter m å se bildet av ordet som helhet. Kanskje derfor vi greier å lese denne teksten, vi som ikke er dyslektikere...
Gjest Tabby Skrevet 24. august 2003 #10 Skrevet 24. august 2003 Jøss ja. Som Chimp hadde jeg problemer med det visk... ordet, men resten var ganske greit.
Gjest Tex Skrevet 25. august 2003 #12 Skrevet 25. august 2003 En pussig greie. Jeg hadde ingen problemer med å lese teksten. Litt morsomt var det faktisk
Gjest Alive Skrevet 25. august 2003 #16 Skrevet 25. august 2003 Kuli... Hvor i all verden fant du ut dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå