Gjest nostalgisk? Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Hei! Jeg har så lyst på en gammel julestjerne til vinduet mitt. Sånn som denne http://kinebergsaa.blogg.no/ (til deg som eier bloggen, måtte låne bildet ditt litt!), bilde nr 4. Noen som vet hvor man får fatt i en slik en? Jeg har sjekket finn.no.
Kanutten Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Disse ser ut til å være på god vei inn igjen. De har de iallefall noen ganske likt på Coop OBS her, og så også sånne på elkjøp i dag.
Gjest Gjest - Stine Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Vel, vi har faktisk akkurat maken!! Men den ikke til salgs for mannen min elsker virkelig den... Vi fikk den av hans besteforeldre i fjor og de er umulige å få tak i lengre. Besteforeldrene har brukt denne julestjernen så lenge mannen min kan huske, så den er blitt gulnet... Det finnes sikkert mange stjerner som ligner, men svigermor har lett etter akkurat denne typen i flere år. Den er lagd i plastikk med de små hullene langs kanten. Helt umulige å få tak i nå lengre i følge henne...
Gjest Gjest_jul_* Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Hei! Du kan jo prøve å kontakte P1 hjelper deg( tror det heter det, går på mandager i fra 10-11) Kan jo være noen i landet som har en og som er villig til å selge deg en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå