Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #1 Del Skrevet 5. desember 2009 Mange nettdatingsider har en flørteknapp i forskjellige former. Fungerer den? Svarer du på slike flørter? Bruker du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 5. desember 2009 #2 Del Skrevet 5. desember 2009 Da jeg var på slike sider, ble jeg bare irritert hvis jeg fikk slike wink fra menn. Kun et sånn "blunk" også ikke noe mer. Hvis de ikke gadd anstrenge seg såpass som å skrive noen få ord til meg, syns jeg de var fullstendig uinteressante. Og jeg brukte aldri den knappen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 5. desember 2009 #3 Del Skrevet 5. desember 2009 Tja. Dersom det er sånn som menn forteller, er det kanskje greit for dem å bruke denne funksjonen. Da vet damen at han er interessert, så får hun gjøre jobben. Like greit, egentlig. Jeg følte meg i alle fall ikke uhøflig når jeg ikke svarte på et blunk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt22 Skrevet 5. desember 2009 #4 Del Skrevet 5. desember 2009 Elsker den;) Blir samme som med blikkkontakt på byen, du veit at jenta er interessert og om du og er det så er det mye lettere å gjøre noe med det. Selvfølgelig uten å noensinne insinuere at jenta var først til å ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 5. desember 2009 #5 Del Skrevet 5. desember 2009 Da jeg var på slike sider, ble jeg bare irritert hvis jeg fikk slike wink fra menn. Kun et sånn "blunk" også ikke noe mer. Hvis de ikke gadd anstrenge seg såpass som å skrive noen få ord til meg, syns jeg de var fullstendig uinteressante. Og jeg brukte aldri den knappen selv. Enig. Bortkastet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 5. desember 2009 #6 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg bruker de knappene flittig. Noen ganger sitter jeg å søker gjennom mennene på disse sidene også sender jeg en flørt til de jeg synes er interessante. Noen ganger sender jeg brev også, men er ikke alltid jeg tar meg tid til det. Dersom noen intessante har sendt markert meg som interressant tar jeg kontakt dersom jeg er interessert. Jeg synes de knappene er veldig greie. Vil heller ha et blunk enn et brev på en halv side som jeg ikke gidder å lese en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 5. desember 2009 #7 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg bruker de knappene flittig. Noen ganger sitter jeg å søker gjennom mennene på disse sidene også sender jeg en flørt til de jeg synes er interessante. Noen ganger sender jeg brev også, men er ikke alltid jeg tar meg tid til det. Dersom noen intessante har sendt markert meg som interressant tar jeg kontakt dersom jeg er interessert. Jeg synes de knappene er veldig greie. Vil heller ha et blunk enn et brev på en halv side som jeg ikke gidder å lese en gang. Nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 7. desember 2009 #8 Del Skrevet 7. desember 2009 Da jeg var på slike sider, ble jeg bare irritert hvis jeg fikk slike wink fra menn. Kun et sånn "blunk" også ikke noe mer. Hvis de ikke gadd anstrenge seg såpass som å skrive noen få ord til meg, syns jeg de var fullstendig uinteressante. Og jeg brukte aldri den knappen selv. Jeg trykker på den knappen hvis det er en jente som kan være interessant, og da går hun gjerne inn på profilen min og ser, og sender meg et blunk tilbake hvis hun er interessert Enkelt og greit. Ellers er det noen jenter som jeg tenker at kan være søte, men så har de en profil der det er veldig lite å "ta tak i" når man sender mail. Da sender jeg et blunk, og ser hva som skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå