Gå til innhold

gave til kollega jeg liker veldig godt.....

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_forelsket_*
Skrevet

Jeg er en jente i midten av 20 årene som har forelsket meg i en kollega. Vi "flørter" / "tuller" med hverandre mange ganger i løpet av en dag.. Tar på hverandre - altså på armen og ryggen liksom.. vanskelig å forklare, men jeg føler det er en salgs kjemi i mellom oss... Jeg er i hvertfall forelsket :rødme:

På jobben pleier vi å gi hverandre en liten ting til jul, vi er ikke mange kollegaer... Pleier å gi hverandre konfekt, vin, blomster eller lignende. Men har lyst til å gi han noe ekstra, noe som kanskje kan hinte om at jeg har et godt øye til han.

Men vet liksom ikke helt hva jeg kan kjøpe.......

Og så tenkte jeg at jeg skulle skrive et fint kort, kanskje med et lite dikt eller noe, men kommer ikke helt på hva jeg kan skrive...

Har sommerfugler i magen, kan noen hjelpe meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo gi han vin og et "gavekort" på middag hjemme hos deg? :spise:;)

Er ikke det et hint, så vet ikke jeg.

Skrevet

joda, er jo et HINT det... Men jeg er liksom redd for å legge for mye i ting, overtolke alt han sier/gjør..

Er redd for at han ikke er interessert og så vil ting bli så rart på jobb...

Tenkte på et lite hint, slik at han kanskje fikk øynene litt opp for at jeg liker han - hvis han liker meg....

Så kan jo han be med meg ut, mannen skal jo ta initiativ :)

Skrevet

gavekort /to biletter til kino kanskje? Så får du se om han ber deg?

Skrevet (endret)

Menn kan jo være usikre, de også. Er jo synd om dere liker hverandre, men aldri kommer noen vei fordi ingen tar initiativ. Men jeg ser jo problemet. Kissmequick sin ide er god.

Endret av Bloodless
Skrevet

Kino billetter var ingen dum ide...

Så får jeg bare håpe at han vil ha med meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...