Gjest Petter23 Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Jeg misliker ei klasse venninne utrolig mye. Jeg synes hun er ufordragelig. Hun har middels hygiene og er ufin når hun drikker. Hun vil hele tiden prate med meg, men jeg vil ikke ha noe med henne å gjøre. Skal jeg: a) Fortelle henne hva jeg virkelig synes: At hun er et skittent ludder, og jeg ikke vil ha noe med henne å gjøre. b) Ignorere henne. Dette er faktisk den første jenta jeg har lyst å behandle som en gutt: si det som det er og ikke gå rundt grøten, altså alternativ a). Hva synes dere? Hun kommer nok til å få bakoversveis
Periwinkle Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Sjansen for at hun er usikker og har et litt dårlig selvbilde er ganske stor, og derfor veier hun opp med å være ufyselig som du sier. Tror ikke akkurat det vil bli mye bedre av å si det til henne, i såfall, si det pent.
Gjest Petter23 Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Sjansen for at hun er usikker og har et litt dårlig selvbilde er ganske stor, og derfor veier hun opp med å være ufyselig som du sier. Tror ikke akkurat det vil bli mye bedre av å si det til henne, i såfall, si det pent. Tingen er at hun har vært skikkelig ekkel mot meg når hun har vært full. Hengt rundt halsen min og prøvd å kysse meg med spy ånde. Hun er så kvalm at du aner det ikke.
Periwinkle Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Tingen er at hun har vært skikkelig ekkel mot meg når hun har vært full. Hengt rundt halsen min og prøvd å kysse meg med spy ånde. Hun er så kvalm at du aner det ikke. Fysj.. Da hadde det vært en fare for at jeg hadde slått:P
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Tingen er at hun har vært skikkelig ekkel mot meg når hun har vært full. Hengt rundt halsen min og prøvd å kysse meg med spy ånde. Hun er så kvalm at du aner det ikke.
Gjest Petter23 Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Fysj.. Da hadde det vært en fare for at jeg hadde slått:P Denne jenta kjenner virkelig ikke sin besøkelsestid.
Periwinkle Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 Denne jenta kjenner virkelig ikke sin besøkelsestid. Hehe, skjønner. vel, da ville jeg nok sagt i fra. Er det noe jeg ikke takler er det mennesker som ikke respekterer intimsonen til mennesker.
Gjest Petter23 Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 Hehe, skjønner. vel, da ville jeg nok sagt i fra. Er det noe jeg ikke takler er det mennesker som ikke respekterer intimsonen til mennesker. hehe, du kjenner kanskje typen: Ei mindre attraktiv jente som har blitt helfrelst for festing, og tror at alkohol er veien å gå for å få seg kjæreste. Hun er full hver eneste torsdag,fredag og lørdag - virkelig under-bordet full. GROSS. Jeg gir henne en sjanse. Jeg skal si det pent til henne at hennes nærvær ikke er ønsket. Hvis hun ikke respektere dette, så går jeg for alternativ a) - med utropstegn.
Bloodless Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 Slitsomt med folk som må ha alt inn med teskje, altså. Men ja, prøv å si det på en ok måte først iallefall.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #10 Skrevet 5. desember 2009 Ignorere eller si det på en fin måte ! Hun har neppe toppen av selvtillitt fra før av. Be nice !
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #11 Skrevet 5. desember 2009 hehe, du kjenner kanskje typen: Ei mindre attraktiv jente som har blitt helfrelst for festing, og tror at alkohol er veien å gå for å få seg kjæreste. Hun er full hver eneste torsdag,fredag og lørdag - virkelig under-bordet full. GROSS. Jeg gir henne en sjanse. Jeg skal si det pent til henne at hennes nærvær ikke er ønsket. Hvis hun ikke respektere dette, så går jeg for alternativ a) - med utropstegn. Jeg synes ikke du skal være så hard å si direkte til henne hva du synes om henne. Som andre har sagt har hun nok et dårlig selvbilde. Fortsett å ignoerere henne. Hvis hun blir direkte plagsom, henger rundt halsen, røsker du henne bare vekk og sier: Stikk! Du kan markere at du ikke ønsker hennes nærvær uten å snakke stygt om henne.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 5. desember 2009 #12 Skrevet 5. desember 2009 Jeg misliker ei klasse venninne utrolig mye. Jeg synes hun er ufordragelig. Hun har middels hygiene og er ufin når hun drikker. Hun vil hele tiden prate med meg, men jeg vil ikke ha noe med henne å gjøre. Skal jeg: a) Fortelle henne hva jeg virkelig synes: At hun er et skittent ludder, og jeg ikke vil ha noe med henne å gjøre. b) Ignorere henne. Dette er faktisk den første jenta jeg har lyst å behandle som en gutt: si det som det er og ikke gå rundt grøten, altså alternativ a). Hva synes dere? Hun kommer nok til å få bakoversveis Jeg synes alternativ a) høres ut som det beste.
Tante Skrevet 5. desember 2009 #13 Skrevet 5. desember 2009 Jeg ville nok først prøvd å si fra når hun faktisk var full og oppførte seg dårlig. Da er det ikke sikkert hun tar det så tungt, men det kan også være at hun tar det alvorlig og holder seg unna. Har gjort slikt før og da huska hun det dagen etter og spurte "mente du det du sa alvorlig". Jeg sa "ja" og har aldri hatt problemer igjen. Å ta opp ting direkte i etterkant og i edru tilstand blir så mye mer alvorlig, men kanskje det er det som trengs. Si "jeg liker deg ikke, så kan du være så vennlig å holde deg unna meg?"....
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #14 Skrevet 5. desember 2009 Du trenger da ikke si noe, men vikle deg vekk fra henne når hun klenger. Hun tar vel hintet da..Om hun derimot ikke gjør det, så kan du jo fortelle henne at hun skal slutte, mens du samtidig unnviker klemmen.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #15 Skrevet 5. desember 2009 Hvis du kaller jenta et ludder og er ekkel med henne, så er du akkurat like usmakelig som henne. Følgelig synes jeg ikke synd i deg. Vær voksen og gi en real beskjed til henne, uten å kalle henne, når dere begge er edru.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #16 Skrevet 5. desember 2009 Antar at du på en eller annen måte har gitt henne et positivt inntrykk, at du er snill eller liker henne. Tror det lureste bare er å unnvike henne.
katt1 Skrevet 5. desember 2009 #17 Skrevet 5. desember 2009 Antar at du på en eller annen måte har gitt henne et positivt inntrykk, at du er snill eller liker henne. Tror det lureste bare er å unnvike henne. Ikke let dette,men fortell henne det før du blir sinna og sur. Si at du ikke er intrisert og at du ikke er hennes type. Ikke vær stygg,om hun er forelsket er hun innbilsk også vet du
LukaFrost Skrevet 5. desember 2009 #18 Skrevet 5. desember 2009 Du kan godt si fra til henne, men du må gjerne bruke mer diplomatiske vendinger.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 5. desember 2009 #19 Skrevet 5. desember 2009 Håper virkelig du prøver å unngå henne når hun er sånn. At du ikke velvillig klemmer med osv. Det kan lett oppfattes som at du ikke har noe i mot det hvis du ikke ber henne slutte med det der og da. Og da er det isåfall veldig ufint av deg å klage over det og planlegge å si til henne at hun er ekkel osv.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 5. desember 2009 #20 Skrevet 5. desember 2009 Jeg synes alternativ a) høres ut som det beste. Eg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå