Gå til innhold

Sliter med tillitt etter

Anbefalte innlegg

Gjest Aldri ferdig?
Skrevet

Jeg sliter noe voldsomt med at min kjære løy en del for meg i starten og kjørte "dobbelt". Dette var selvsagt ikke noe jeg fant ut før jeg satt med hus og ring på fingeren. Barn er det også blitt..

Men etter at jeg fant ut dette har jeg slitt enormt med tilliten til min mann, han gjør alt han kan i sin makt for å bevise at han er min, men jeg kommer ikke over det han gjorde, og hvordan han løy for meg.

det er snart ett år siden jeg fant det ut, og i disse julebordstider, merker jeg at jeg sliter ekstra...

huff dette er vondt, og slitsomt. Kommer man noen gang over noe sånt?

T.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestinne
Skrevet

Nei, det er ikke alltid man gjør det. Man lurer gjerne på når neste gang blir. Men har det hendt bare en gang, kan du slappe av inntil videre...eller neste gang.

Skrevet

Synes du er heldig som har en mann som viser at du betyr så mye for han nå. Noen menn ville bare gitt faen og bare gått.

Skrevet
Synes du er heldig som har en mann som viser at du betyr så mye for han nå. Noen menn ville bare gitt faen og bare gått.

I begynnelsen av en date greier kjører mange dobbelt! Det er en del av greia det liksom! Man er jo usikker på hvem man skal velge i datefasen. Jeg har dobbelt datet jeg og. Da forteller man ikke den andre at man dater flere, men man velger til slutt hvem man ville satse på. Det har din mann gjort. Nyt livet og tell velsignelsene du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...