Gjest I Skrevet 4. desember 2009 #1 Del Skrevet 4. desember 2009 Hei! Da ble det min tur å opprette en profil på datingsside, i slutten av forrige måned. Jeg har skrevet med mange, og det var mange som var hyggelige. Jeg har til og med møtt en kjempe ålreit fyr som virker sriøs og hyggelig. Vi avtalte date nr. når eksamenstidene er over. Så tok en mann som jeg så sjekket profilen min her om dagen i dag. Han er annerledes! Han var riktig nok "pågående" i form av at han vil møtes så fort som mulig for å se om det er noe kjemi. Jeg var i grunnen enig, for jeg mener at man ikke trenger å kaste bort tid med chatting hvis man finner hverandre interesante. Men på den andre siden "skrøt" han av seg ved å si at han er hyggelig/lett å prate. At jeg vil føle meg trygg med han og sånt. Det syntes jeg var rart, men jeg snakket med han i flere timer for det. Det var en intens følelse og tiltrekning. Han skulle hente barnet sitt, men han ga meg nr. sitt og ba meg sende sms eller noe så han kunne få mitt også, jeg fjorde det. Han ringte meg en stund senere. Det føltes merkelig behagelig å prate med han! Vi har snakket om alt fra tidligere forhold, jobb, nåvære tilværese, barn osv. Vi skal møtes til uka. Hva synes dere om dette, eksperter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. desember 2009 #2 Del Skrevet 4. desember 2009 Ekspert og ekspert... Møt han, se hva som skjer og ta det derfra. Noe annet kan man egentlig ikke gjøre, hvis man vil finne ut av ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest T Skrevet 5. desember 2009 #3 Del Skrevet 5. desember 2009 Det er det jhar tenkt å gjøre, men jeg lurer på om det går an å like en person man ikke har møtt en gang på så kort tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #4 Del Skrevet 5. desember 2009 Det er det jhar tenkt å gjøre, men jeg lurer på om det går an å like en person man ikke har møtt en gang på så kort tid? Det er kun fordi han skriver det du vil og ønsker å høre. Han er en god menneskjenner og kan være en luring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 5. desember 2009 #5 Del Skrevet 5. desember 2009 Han trenger ikke å være en luring altså. Men det kan hende dere har kjempekjemi på nett og prater kjempelett i telefonen, men når du treffer han så ser du med en gang at det ikke kan bli noe annet enn en artig venn. Been there, done that... Om å gjøre å ikke la seg rive for mye med før man har sett helheten. Min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. desember 2009 #6 Del Skrevet 5. desember 2009 Han trenger ikke å være en luring altså. Men det kan hende dere har kjempekjemi på nett og prater kjempelett i telefonen, men når du treffer han så ser du med en gang at det ikke kan bli noe annet enn en artig venn. Been there, done that... Om å gjøre å ikke la seg rive for mye med før man har sett helheten. Min erfaring. Yepp, me too. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 5. desember 2009 #7 Del Skrevet 5. desember 2009 Det kan hende det, altå? Håper det ikke er tilfelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 5. desember 2009 #8 Del Skrevet 5. desember 2009 Han jeg møtte hadde vi ikke så god kjemi på nett (har ikke snakket med han på telefon) men det var hyggelig møtet og praten gikk helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 5. desember 2009 #9 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg blir skeptisk når han sier "du vil føle deg trygg på meg, jeg er lett å prate med" osv.. Mulig det er jeg som er paranoid, men når noen sier noe sånt om seg selv ser jeg for meg at det er noe vedkommende bare sier for å få noen kjapt på kroken... Men håper du proves me wrong! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. desember 2009 #10 Del Skrevet 6. desember 2009 Enig med anonym. Men for all del, møt han og finn ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. desember 2009 #11 Del Skrevet 6. desember 2009 jeg og er enig med anonym, men kansje han bare prøver å få deg trygg nok til å møte ham.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 7. desember 2009 #12 Del Skrevet 7. desember 2009 Skal møte han i dag. Jeg må innrømme jeg er skikkelig nervøs! Han snakket om at han håpet at vi skulle finne kjemien. Han sa at han ikke hadde dårlig tid, men også at han håper at han begynner med det nye året med meg som kjæreste. Det siste tok jeg som spøk, men hvem vet? Han sier at han har god magefølelse om dette osv. Han vil respektere og er med på hvis jeg sier at jeg vil bli mer kjent på msn/tlf før vi møtes, men jeg vil jo se mannen i virkeligheten for å "vurdere" han nærmere. Er dette vanlig, dere som har datet folk fra nettet? Kan noen ha sååå gog magefølelse på noen etter så kort tid? Det er snakk om en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 7. desember 2009 #13 Del Skrevet 7. desember 2009 Da har jeg møtt han. Det vaer faktisk ganske hyggelig møte. Han er en avslappet og jordnær type som det er lett å prate med. Eneste negative jeg har merket er at han tok på meg på armene og hendene av og til, det satte jeg ikke stor pris på og sa ifra, men ellers veldig koselig type. Han sa at han ikke hadde noen baktanker eller tenkte seksuelt eller noe, bare sånn han er. En ting til som jeg har problemer med er at jeg ikke skjønner om han tuller eller ikke. Han sier foreksempel at han kommer til å savne meg når jeg er borte så lenge (eller at jeg kommer til å savne han masse), lurer på om vi kan holde hverandre i hendene NÅR vi blir kjæreste osv... sånne ting synes jeg han kunne like godt la vær å si. Hva synes folk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 7. desember 2009 #14 Del Skrevet 7. desember 2009 Blir litt usikker jeg, TS. Fordi du høres veldig usikker ut. Hvordan kan du tenke at du har kjemi med en mann som du ikke liker at tar på deg? Eller som du ikke skjønner humoren til? Jeg har en rimelig lang periode som nettdater bak meg. Altså i perioder har jeg forsøkt. I begynnelsen så tenkte jeg at når jeg hadde god kjemi med noen, så var jeg "nødt" til å like dem når jeg traff dem. Sånn er det ikke. Noen er "players" på nett, de sier og gjør alt du ønsker de skal si og gjøre. Andre er "on the go" de vil sjekke fortest mulig om det er noe, og de tar seg ofte ikke roen til å kjenne etter, og er man litt uheldig på første møtet, så er det buy buy baby. Så har du de som vil ha kjæreste. Eneste måten du kan finne ut hvem du har med å gjøre er ved å A) Være trygg på deg selv, utstråle hvem du er og hva du ønsker B) Møte fyren nok ganger til at du vet om dette er noe å satse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 7. desember 2009 #15 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg føler usikkerheten stiger hele tiden. Han sendte melding OG ringte etter det møtet, det er LITT for mye synes jeg. Og han lurte på om han kunne stikke innom og si hei forrige dagen han var i min by, noe jeg sa nei til. Tenk om han bare banker på til neste gang? for han vet hvor jeg bor nå. Jeg tror jeg satser på den rolige typen jeg møtte forrige gang. Han vil jo møtes til helgen. Hyggelig og oppegånde fyr med sosial intlligens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #16 Del Skrevet 7. desember 2009 Og kvinner klager på at menn er usikre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. desember 2009 #17 Del Skrevet 9. desember 2009 Er du sikker på at du er klar for en mann sånn i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 9. desember 2009 #18 Del Skrevet 9. desember 2009 Klar og klar... Jeg vil det, og det tror jeg bør holde for nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 10. desember 2009 #19 Del Skrevet 10. desember 2009 Det er fair, men jeg tenker at å ville er en ting, men i tillegg så må man oppleve den følelsen som gjør at man blir trygg og forelska. Nytter ikke å presse fram denne. Da blir det feil. Rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tempus Fugit Skrevet 10. desember 2009 #20 Del Skrevet 10. desember 2009 Klar og klar... Jeg vil det, og det tror jeg bør holde for nå Det er fair, men jeg tenker at å ville er en ting, men i tillegg så må man oppleve den følelsen som gjør at man blir trygg og forelska. Nytter ikke å presse fram denne. Da blir det feil. Rett og slett. Jeg har prøvd med andre jenter før fordi at jeg "ville", men det ble til slutt med at jeg skjønte at jeg ikke var klar for det den andre personen kunne gi meg der og da. Av og til må en bruke litt tid på ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå