Gå til innhold

Hvilken "billig" shampoo og balsam liker du?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Incana_*

Jeg liker best frisørsjampo, men har ikke alltid økonomi til dette. Har heldigvis funnet et par billigshampooer som fungerer okei. Syoss er jeg veldig fornøyd med, den lukter godt og håret blir kjempemykt! Frank Porovost er og ganske okei, litt rar lukt og håret blir litt rart.. Men helt okei. Så unner jeg meg heller Redken iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just Glow shampoo og balsamen var noe av det verste jeg har brukt av butikkvarer. Håret ble TØRT og FLOKETE. Ekkelt rett og slett. Anbefaler ingen å bruke merket.

Jeg bruker Sunsilk Minerals (den grønne) nå, kjempefornøyd med de til at det er butikk. Kommer nok til å hamstre Tigi når jeg reiser til England på nyåret :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel brukt de fleste dyre balsamer, og den beste er faktisk Fructis til 19 kroner på Rema 1000..merkelig nok.

Tror nok bare det er merkenavnet man betaler for, og så er innholdet ganske likt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har likt Elvital, den røde veldig godt. Og en lyseblå fra bjørn axen som var kjempe god, den blir med på reiser!

Men, jeg bruker mest frisør shampo da... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_spurven_*

Nå så bruker John Frieda Brilliant Brunette, men jeg kommer nok til å bestille noen Matrix Biolage produkter om ikke så lenge. John Frieda er vel på et mellomnivå når det gjelder kvalitet. Foretrekker likevel frisørshampoer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...