Gjest Borghild Skrevet 21. desember 2009 #61 Del Skrevet 21. desember 2009 Av billige hårprodukter liker jeg John Frieda og Björn Axen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Incana_* Skrevet 21. desember 2009 #62 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg liker best frisørsjampo, men har ikke alltid økonomi til dette. Har heldigvis funnet et par billigshampooer som fungerer okei. Syoss er jeg veldig fornøyd med, den lukter godt og håret blir kjempemykt! Frank Porovost er og ganske okei, litt rar lukt og håret blir litt rart.. Men helt okei. Så unner jeg meg heller Redken iblant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thunderbat Skrevet 21. desember 2009 #63 Del Skrevet 21. desember 2009 Just Glow shampoo og balsamen var noe av det verste jeg har brukt av butikkvarer. Håret ble TØRT og FLOKETE. Ekkelt rett og slett. Anbefaler ingen å bruke merket. Jeg bruker Sunsilk Minerals (den grønne) nå, kjempefornøyd med de til at det er butikk. Kommer nok til å hamstre Tigi når jeg reiser til England på nyåret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
putesnakk Skrevet 21. desember 2009 #64 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har vel brukt de fleste dyre balsamer, og den beste er faktisk Fructis til 19 kroner på Rema 1000..merkelig nok. Tror nok bare det er merkenavnet man betaler for, og så er innholdet ganske likt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 21. desember 2009 #65 Del Skrevet 21. desember 2009 Har likt Elvital, den røde veldig godt. Og en lyseblå fra bjørn axen som var kjempe god, den blir med på reiser! Men, jeg bruker mest frisør shampo da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_spurven_* Skrevet 21. desember 2009 #66 Del Skrevet 21. desember 2009 Nå så bruker John Frieda Brilliant Brunette, men jeg kommer nok til å bestille noen Matrix Biolage produkter om ikke så lenge. John Frieda er vel på et mellomnivå når det gjelder kvalitet. Foretrekker likevel frisørshampoer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå