Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Jeg er veldig glad i Elvital (?) sin anti-beagage shampoo og balsam, har brukt den i mange år, og kommer ikke til å slutte. Bruker i blant på toppen en SP wella hårkur, funker vakkert På strie dager bruker jeg en proff REDKEN EXTREME anti-snap et eller annet leave-in, men den syns jeg faktisk får håret til å se krusete og ekkelt ut dagen etterpå, liker ikke den. Holder meg til billigproduktene, funker best her
Sandie Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Av de som selges på dagligvarebutikker liker jeg best Wella.
Gjest TS Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Ops, glemte å pressisere hva jeg mente tenkte på det du kan få kjøpt på dagligvare foretningen og slikt. Nevnte redken og wella hårkuren i åpningsinnlegget, men bare for å presisere at jeg klarte meg godt uten dette her, pga jeg likte shampoen og balsamen fra elvital så godt
mia83 Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Jeg elsker Herbal Essences! Lukter så godt!
Gjest Heidie Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Når jeg er ute og reiser og ikke vil risikere å søle salong-shampoen min over hele bagen, så pleier jeg å bruke den rosa til loreal. Syns den er god
venus_ Skrevet 5. desember 2009 #7 Skrevet 5. desember 2009 Jeg bruker helst frisørshampoo, og kjøper de på nett så da blir ikke de dyre. Men var litt seint ute med å bestille en gang så måtte kjøpe i butikken. Kjøpte den fra Syoss og synes den virket veldig bra.
Cata Skrevet 5. desember 2009 #8 Skrevet 5. desember 2009 Bruker helst apoteket sine, men hvis jeg skal velge fra hylla på super'n så fungerer faktisk "Wash'n go" brukbart til mitt hår. I allfall i små doser.
MarianneE Skrevet 5. desember 2009 #9 Skrevet 5. desember 2009 hva heter den grønn? Herregud, nå står det helt stille i hodet mitt. Jo... Garnier Fructis! Den synes jeg er bra.
Pupsilure Skrevet 5. desember 2009 #10 Skrevet 5. desember 2009 Jeg merker ingen forskjell uansett hvilken sjampo fra matbutikken eller frisør jeg bruker Har brukt first price sin til og med Velger helst en som lukter godt
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #12 Skrevet 5. desember 2009 loreal elvital. Jeg har et hår som ikke trenger dyr shampoo, så da gidder jeg ikke bruke penger på det.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #13 Skrevet 5. desember 2009 Redken Body Full fra Feelunique. Billigste jeg har prøvd, beste på håret mitt likeså.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #14 Skrevet 5. desember 2009 de som ikke merker noen forskjell eller synes håret blir "ekkelt" som en skrev, så er det jo fordi man bruker feil produkter til sitt hår. ikke alt funker for alle. men grunnen til at butikkshampoene er billige er jo fordi de nesten bare består av vann, og litt pleiestoffer og for å ikke glemme silikonen. bruker SP sine produkter, men om jeg må ty til butikk så blir det hmm.. syoss.
Kirby Skrevet 5. desember 2009 #15 Skrevet 5. desember 2009 Jeg syns John Frieda er bra, men de er jo ikke veeeldig billige; en kan jo kjøpe Redken på nett til samme pris.
SouthernStar Skrevet 5. desember 2009 #16 Skrevet 5. desember 2009 Liker de gule flaskene, elvital eller noe
twilight01 Skrevet 5. desember 2009 #17 Skrevet 5. desember 2009 Sier meg enig med mange andre her: L'oreal - ElVital gul/rosa ... bytter litt på. Syns den er bra jeg :-)
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #18 Skrevet 5. desember 2009 Jeg syns John Frieda er bra, men de er jo ikke veeeldig billige; en kan jo kjøpe Redken på nett til samme pris. Enig. John Frieda er ikke så aller verst. TommyGuns er også verdt å prøve.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #19 Skrevet 6. desember 2009 Jeg liker John Frieda som man får på Vita. Har også vært rimelig fornøyd med Elvital, men håret ble ikke like fint. Ellers bruker jeg en økologisk shampp fra apoteket, Naturigin, og den er også bra - men jeg synes håret blir fett etter endel vask med denne enda jeg ikke bruker stylingprodukter, så jeg bytter på med J.F.
Draum Skrevet 6. desember 2009 #20 Skrevet 6. desember 2009 Her i huset bruker vi bare Neutral sin shampoo og balsam, samt såpe, vaskemiddel, lotion osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå