Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Blir 1.dag med bittelitt blod regnet som 1.dag i syklusen selv om det ikke kommer mer blod (altså vanlig blodmengde under mens) før et par-tre dager etterpå?
Pupsilure Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Det regnes fra dagen det kommer frisk blod
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Men hvis det lille blodet som kommer den første dagen er friskt, og det ikke kommer noe mer friskt blod før etter tre dager, hva blir da regnet som 1.dag i syklus?
Zia Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Tror du skal regne første dag i syklusen fra den dagen du har frisk blod i såpass grad at du trenger bind/tampong. Mindre enn det er bare spotting, dvs at det kun kommer litt på papiret....
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Så spotting telles dermed ikke som 1.dag i syklusen? Vanskelig dette her
Zia Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 (endret) Spotting teller ikke som første dag etter hva jeg har forstått iallfall Endret 5. desember 2009 av Zia
Kosteskaft Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Jeg teller ikk det som 1. dag nei. Kun hvis jeg spotter og det samme dag/dagen etter bare blir mer og mer blod. Altså hvis sammenhengende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå