mysterygirl Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Har i ca 10 uker datet en fyr. Vi har hatt det utrolig fint sammen. Og han har vrket veldig særiøs. Funnet på mye sammen,ler mye =) Jeg sa at jeg likte han utrolig godt, han svarte at han var veldig glad i meg =) Vi har hatt sex hele tiden, så han hadde ingen ting og vinne på og si det. Med mindre han mente akkurat det. Men uken etter dette....prøvde jeg og ta opp ting, var liksom på tide nå. Merket at begge tenkte på ting. Da kom det fram via email,han jobber ikke her i byen men i oslo. Så er bare hjemme i helgene. Han var usikker på om han er mest glad i meg som kjæreste eller venn. Litt red for og binde seg, miste kontakten med venner og familie(noe som ikke vil skje, nekter han ikke det. Det sa jeg også klart til han) Han sier at han føler seg litt dratt i alle retninger. Tror ikke han er flink til og si nei,og prøver og rekke alle. Han tenker også på om vi kan klare det at han er så mye bort, kan være borte i 2-3 uker noen ganger. Spurte meg rett ut om jeg trodde at jeg kunne klare det. Jeg svarte med at jeg har hele tiden vist hvordan han jobber,og ser ikke på det som en hindring så lenge begge vil det samme. Han liker ikke at han plutselig ikke vet hva som skjer med han, han er vant til og ha kontroll over det. Han har bedt om tid til og tenke og finne ut av ting, og virket ikke som han avskrev oss på noen måte. Han virker bare veldig usikker og forvirret. Men så har det seg sånn, jeg har ikke hørt fra han på 1 uke =( Ikke unormalt og gå 2-3 dager, men 1 uke? Jeg har ikke tatt kontakt med han selv, forid jeg vil la han være og ikke masse når han har så mye i tankene. Heller la han savne meg, er ikek så dum at jeg presser han nå. Jeg må vel si at jeg ikke er så optimistisk akkurat nå, men ting er ikke altid sort hvit. Jeg er kjempe lei meg, har gått ned 2 kg på 2 uker =( Eier ikke matlyst =(
mysterygirl Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2009 Han sa det først sånn.... Jeg er utrolig glad i deg. Og jeg koser meg så sammen med deg....men jeg vet ikke =( Han virket litt fortvilet
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 En uke var lang tid syns jeg. Når jeg har sagt at jeg trenger tenketid, så har jeg brukte max 3 dager. Det er ikke bra å holde folk på pinebenken, syns jeg. Enten så er han redd for å bli såret, og er usikker pga det... Eller så er en han av de sveklingene som stikker når ting blir seriøst...Jeg håper for din del at det er det første Og du må spise...han tar ikke kontakt fortere fordi du ikke spiser :gjeiper:
peanut_juice Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Velkommen i klubben for "jenter med forvirra kjærester" =) På tre uker har jeg spist 1 halv brødskive, og buksa som ikke passet da, sitter for løst nå -.- Men du har nok rett i at du ikke burde presse han ja. Men, det kan backfire det å. Jeg masa ikke, og likevel var han tilslutt ganske(ja, han sa faktisk det -.-) sikker på at han bare ville være venner. Så det kan faktisk gå litt alle veier. Men det ser ut som at det har gått bra for de fleste andre her inne, så jeg krysser fingrene for deg også. Men husk det, at under sånne forhold hvor dere ikke får se hverandre så ofte, kan ha en innvirkning på han også =)
mysterygirl Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2009 Velkommen i klubben for "jenter med forvirra kjærester" =) På tre uker har jeg spist 1 halv brødskive, og buksa som ikke passet da, sitter for løst nå -.- Men du har nok rett i at du ikke burde presse han ja. Men, det kan backfire det å. Jeg masa ikke, og likevel var han tilslutt ganske(ja, han sa faktisk det -.-) sikker på at han bare ville være venner. Så det kan faktisk gå litt alle veier. Men det ser ut som at det har gått bra for de fleste andre her inne, så jeg krysser fingrene for deg også. Men husk det, at under sånne forhold hvor dere ikke får se hverandre så ofte, kan ha en innvirkning på han også =) Ja jeg syns 1 uke blir i meste laget =( Men han la nå til 3 av mine nærmeste venner på sin facebook i helga. Hvorfor skulle han gjøre det,han har møtt de 2 ganger? Syns han motsier seg selv på en måte. Ting han har sagt og gjort, har ikke gitt annet intnrykk en at han er særiøs. Spurte han om han skulle på julebord,kun for og prate. Og han begynner og fortelle at de dessvere ikke får lov og ha med seg ledsager8ergo meg tydeligvis:P) Når en man klarer og prestere og på peke at jeg burde ta p-pille pause, vis ikke kan det bli vannskelig for meg og bli gravid. Vel,da tenker man ikke akkurat at han er usikker eller usæriøs Vi er foresten ikke sammen enda, men var i hvert fall nesten der. Til denne bomba kom :s Fant ut at hans lengeste forhold var for 1 år siden,og det varte i 6 mnd. Ikke akkurat lenmge,og han er snart 26 år! Så det ligger vel noe der også. Savner han =(
mysterygirl Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2009 Velkommen i klubben for "jenter med forvirra kjærester" =) På tre uker har jeg spist 1 halv brødskive, og buksa som ikke passet da, sitter for løst nå -.- Men du har nok rett i at du ikke burde presse han ja. Men, det kan backfire det å. Jeg masa ikke, og likevel var han tilslutt ganske(ja, han sa faktisk det -.-) sikker på at han bare ville være venner. Så det kan faktisk gå litt alle veier. Men det ser ut som at det har gått bra for de fleste andre her inne, så jeg krysser fingrene for deg også. Men husk det, at under sånne forhold hvor dere ikke får se hverandre så ofte, kan ha en innvirkning på han også =) hehe takk for det du :D Det dummeste jeg kan gjøre nå, er og presse han. Og jeg sa jo til han at ballen ligger hos han np,og jeg har jo sagt til han at det er greit og bruke tid på og finne ut av ting. Men ventet ikke akkurat at han skulle bli så stille uansett =( Hadde da håper på en melding i ny og ne, har jo ikke akkurat tenkt og røre mere rundt i det. Før han tar det opp selv. Men det er vondt for meg og gå sånn her og lure =( Joda, blir selvfølgelig vannskelig for han også. Og ikke ses så ofte, men en gang må nab jo bare satse som jeg sa til han =) Er liksom så rart at det skal gå fra og ha det så fint sammen=( Ligger nok mye i at han er vant til og mest være singel, og tenke på seg selv og gjøre som han vil. Han syns dette er ganske uvant. Uff super snille goe gutten =(
mysterygirl Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2009 Funderer på om jeg skal sende melding til han snart.... eller om det er lure og bare være taus til han tar kontakt selv? sender jeg melding blir det helt formelt "Lever du?" eller noe sånt
I Grosny Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 (endret) Funderer på om jeg skal sende melding til han snart.... eller om det er lure og bare være taus til han tar kontakt selv? sender jeg melding blir det helt formelt "Lever du?" eller noe sånt Jeg syns du skal ringe, eller minst sende en melding med "hvordan går det med deg". Jeg tror egentlig gutten din er et dårlig prosjekt som bør avsluttes. Min idé om kjærlighet er at det må bygges på gjensidig respekt, og slik taushet som han driver med vitner ikke akkurat om respekt og omtanke for deg. Kom deg ut nå, før kjærlighetssorg blir enda mer skadelig. Dette opplegget er bare på hans premisser mens du står der med lua i hånda. Det er ikke balanse. Han viser ingen interesse, ergo er ikke du viktig for han. Jeg synes generelt også at det er dårlig taktikk å gå til sengs første måneden, man rekker ikke å bygge opp forventningsspenning før man realiserer denne. Han har liksom oppnådd det fineste før han har fått tilknytning til deg. Endret 6. desember 2009 av I Grosny
Gjest LonelyAngel Skrevet 6. desember 2009 #9 Skrevet 6. desember 2009 Jeg syntes dette hørtes helt merkelig ut! Nå kjenner jeg ikke fyren, men ut i fra det du har skrevet så virker det ikke som at han er så keen på deg. Jeg mener at en gutt som er keen på en jente tar kontakt ofte osv.. Isteden for å la ham holde deg på pinebenken kan du jo si at du vil prate med han seriøst for å finne ut hva han vil. Slitsomt å sitte å vente og aldri få noe konkret svar Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #10 Skrevet 6. desember 2009 Du har blitt lurt. Han har aldri hatt noen annen interesse enn sex og ev opphøying av ett dårlig selvbilde. HI- ikke kast bort tid på en som ikke viser deg mer respekt enn dette, slik du beskriver det er det virkelig ikke kjærlighet. Det er en illusjon, ett tidsfordriv av noe som ikke er.
mysterygirl Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 6. desember 2009 Jeg syntes dette hørtes helt merkelig ut! Nå kjenner jeg ikke fyren, men ut i fra det du har skrevet så virker det ikke som at han er så keen på deg. Jeg mener at en gutt som er keen på en jente tar kontakt ofte osv.. Isteden for å la ham holde deg på pinebenken kan du jo si at du vil prate med han seriøst for å finne ut hva han vil. Slitsomt å sitte å vente og aldri få noe konkret svar Lykke til Yes, akkurat derfor jeg vurderer og sende melding. Bare for og få det ut av hode, greit og få noe konkret helt sikkert og gå etter. Så slipper man tenke "tenkt om" "hva om" osv Selv om jeg nå egentlig er over værste sorg bølgen,og på en måte har godtatt at det er sånn det blir nå. Jeg vet at jeg fortner bedre en som så.
Ethereal Skrevet 6. desember 2009 #12 Skrevet 6. desember 2009 Skjønner ikke at du gidder å bruke tid på en som ikke er så interessert. Og til deg som ikke har spist mer enn en halv brødskive på tre uker: få tak på deg selv og innse at du burde leve for deg selv og ikke typen din.
Gjest brutal_mann Skrevet 6. desember 2009 #13 Skrevet 6. desember 2009 Dette er en mann du bare kan drite i.
Gummiloppa Skrevet 6. desember 2009 #14 Skrevet 6. desember 2009 Er jo mulig han trenger mer tid på seg til å bli forelsket da. Men synes det virker litt rart at han ikke har gitt noe lyd fra seg på en uke hvis han påstår at han er så glad i deg. Mulig han også bare er glad i deg som en god venn, noe som igjen viser at han ikke viser deg mye respekt ved at han ikke var ærlig om det når du sa at du liker ham. Jeg hadde nok bare stilt et ultimatum. At han enten får bestemme seg for hva han vil, ellers er det over og ut. Sett deg i respekt og still ham opp mot veggen rett og slett.
Rosenrød Skrevet 6. desember 2009 #15 Skrevet 6. desember 2009 Han høres ikke videre interessert ut, dessverre.
Tante Skrevet 6. desember 2009 #16 Skrevet 6. desember 2009 Jeg var sammen med en sånn. Jeg ville ha avklart "hvor vi var" og han sa "ja, så er vi sammen" og det halta og gikk et par måneder med sporadisk kontakt (mest sex) før han inrømte at han egentlig ikke ville "definere oss så fort", men hadde vært redd for å såre meg. Jeg ble mer såra av det, enn om han bare hadde sagt "ikke enda". Utrolig kjipt, men sånn er det av og til. Gutter trenger kanskje en liten dytt, men det synes jeg han har fått, og nå er ballen i hans hjørne. Om han er interressert, tror jeg han vil si fra. Hvis ikke, er det verdt å vente på og gråte over en som egentlig ikke vil det du vil? Vet at jeg er kjip nå, men prøver bare å dele min erfaring, slik at du slipper å gjøre det samme. Det eneste du kan gjøre nå er å vente, men ikke for evig.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #17 Skrevet 1. januar 2010 Hei! Lurer bare på hvordan det gikk med dere? Er selv i samme situasjon.. problemet mitt er bare at vi har holdt på i 6måneder, og fremdeles så vet han ikke om han vil. En dag vil han og neste ikke.. så nå har jeg gitt han et ultimatum, og innser jo det at det ser rimelig dårligt ut. Han hadde nok visst det viss han ville være sammen med meg..
Gjest brutal_mann Skrevet 1. januar 2010 #18 Skrevet 1. januar 2010 Hei! Lurer bare på hvordan det gikk med dere? Er selv i samme situasjon.. problemet mitt er bare at vi har holdt på i 6måneder, og fremdeles så vet han ikke om han vil. En dag vil han og neste ikke.. så nå har jeg gitt han et ultimatum, og innser jo det at det ser rimelig dårligt ut. Han hadde nok visst det viss han ville være sammen med meg.. At du gidder... Dropp fyren og bruk tiden på noe bedre.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #19 Skrevet 1. januar 2010 Du har 110% rett brutal mann, men jeg klarer det ikke. Fornuften tilsier at dette ikke er noe å bruke energi på, men hver gang jeg kutter han ut så skrur han på sjarmen og kjører på med oppmerksomhet og jeg tror hver gang at nå mener han det, men allikevel så ender det alltid opp med at han blir avvisendes etter en periode.. Jeg er ikke noe masekjerringer, tar ikke så ofte kontakt med han først, men er ofte jeg som spør om vi skal finne på noe og inviterer han på besøk o.l Han er veldig lite inkluderende, kan aldri få være med han og hans venner og er ikke til å stole på når det gjelder avtaler. Jeg er en selvsikker voksen dame med god jobb, økonomi, egen leilighet osv og allikevel så sitter jeg her som et vrak og hopper med en gang han sier hopp..
Gjest brutal_mann Skrevet 1. januar 2010 #20 Skrevet 1. januar 2010 Kutt helt og fullt og totalt. Slett nr, slett e-post adresse,slett alt som har med han å gjøre! Eneste som virker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå