Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Jeg finner Rainbow Tekstil, Saab tekstil, og en til, men det må da være flere? Jeg mener det skal finnes en i Øvre Slottsgate eller der omkring, men jeg finner den ikke på gule sider. Mange tips om butikker med stort utvalg av stoffer mottas med stor takk!
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Det kan godt hende, men jeg er ikke så veldig kjent i Oslo (utenfor Karl Johan og sidegatene)
Tante Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Ta t-banen til Grønland og ta for deg! En himmel for stoffmisbrukere (av den tekstile sorten )
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Du finner ikke noe stoffbutikker i Norge da slikt er ulovlig. Men tror de har noe stoffbutikker i Nederland. Men på gata finner du nok mye stoff.
Gjest TS Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Ta t-banen til Grønland og ta for deg! En himmel for stoffmisbrukere (av den tekstile sorten ) Takk, jeg skal prøve å se hva jeg finner. Er ikke en misbruker, jeg bruker bare av og til ved spesielle anledninger, men er til gjengjeld veldig kresen på kvaliteten. Du finner ikke noe stoffbutikker i Norge da slikt er ulovlig. Men tror de har noe stoffbutikker i Nederland. Men på gata finner du nok mye stoff. Jeg regnet nesten med at den måtte komme.
Tante Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 Takk, jeg skal prøve å se hva jeg finner. Er ikke en misbruker, jeg bruker bare av og til ved spesielle anledninger, men er til gjengjeld veldig kresen på kvaliteten. Jeg er i motsetning misbruker på høyt nivå og er mer opptatt av kvantitet og lav pris
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 For litt mindre syntetiske stoffer: sømsenteret i Akersgata 8.
Gjest TS Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 For litt mindre syntetiske stoffer: sømsenteret i Akersgata 8. Takk! Der vet jeg at jeg har vært en gang før for mange år siden, men jeg kom ikke på hvor det var. Det er et silkestoff jeg er ute etter (helst silke-sateng), har de stort utvalg av det på sømsenteret?
Gjest TS Skrevet 4. desember 2009 #10 Skrevet 4. desember 2009 Jeg er i motsetning misbruker på høyt nivå og er mer opptatt av kvantitet og lav pris God kvalitet til lavest mulig pris er favoritten min. Jeg skal sy brudekjole til datteren min, og det er jo litt ekstra spesielt.
Tante Skrevet 4. desember 2009 #11 Skrevet 4. desember 2009 Ja, det er jo noe heeelt annet! Det er en stoffbutikk...uæææ, jeg vet akkurat hvor den er, men er så dårlig på gatenavn. Ikke så langt fra Kongens gate...kanskje det er den som heter Sømsenteret?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå