Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 dette er nok ikke noe bra dikt, og masse feil i det. men jeg mener det jeg sier, og tenker masse på henne.. så dette var noe jeg skrev.. Dikt til Regine Stokke. Kjære Regine, Det er så rart å tenkte på at du er borte, du kan ikke lenger fortelle oss om alt det sorte. Jeg kjente deg ikke, men det kjennes som jeg gjorde det allikevel, jeg er i sorg, ville ikke ta farvel. Du var så vakker, smart, talentfull og grei, kunne ønske jeg kunne var mer som deg, du har virkelig inspirert meg! Håper du har det bedre der du er nå, at smerten ikke er der noe mer. At du har det fint, og at du ler! Jeg tente et lys for deg i går det føltes så rart, jeg ville gråte å skrike, hvem har tatt deg fra oss, jeg vil ha det klart! Håper du vet hvor mye du har betydd for meg, og dette land, du har vist oss at man kan! Takk for alt, jeg vil aldri glemme deg, Hvorfor måtte skjebnen din være så trist og lei. Du har påvirket meg og flere en noen, Jeg håper du har funnet roen.. varme tanker sendes til regine og hennes familie..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå