Gjest Gjest_Laila_* Skrevet 4. desember 2009 #1 Del Skrevet 4. desember 2009 Hei! Jeg har nttopp kjøpt ei dongeribukse på salg. Den var veldig stilig og passet perfekt, så måtte bare ha den! Men på buksa er det mange hull sånn at det ser ut som den er utstlitt (det er meningen så klart), og på innsiden er det lapper, sånn at man ikke ser inn til huden. Disse lappene er ikke i jeans stoff, men i mr vanlig tøy stoff. Lappene er strøket fast/limet fast på innsiden, men det er en lapp som er løs, og hullet blir så stort at jeg skal prøve å lime/stryke den fast igjen. Men hvilke grader og hvordan kan jeg gjøre dette? Kan eventuelt sy lappen fast, men det blir nok ikke like fint og har ikke symaskin =/ De i butikken sa at jeg kunne prøve forsiktig med strykjern, hvis det ikke ordnet seg skulle jeg få pengene tilbake, selv om det var en salgsvare. Så det var veldig snilt =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #2 Del Skrevet 5. desember 2009 Fant selv svar på problemet. Satte strykjernet på maks, vrengte buksa og strøk det fast. Limet smeltet og festet seg igjen, så nå ble det bra =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå