Gå til innhold

Tights under kort kjole på julebord?

Anbefalte innlegg

Gjest fashion faux pas
Skrevet

Har en rød kjole jeg tenkte å bruke på julebord idag. Men den er litt i korteste laget, og jeg lurer derfor på om det blir teit med sort tights under? Skal ha sort bolero over. Har virkelig ikke peiling på klær, og aner ikke om jeg blir sett rart på om jeg kommer i dette.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke brukt tights under julebordkjolen. Tights er til hverdags, synes jeg. Hva med vanlige sorte nylonstrømpebukser? Klassisk og pent.

Skrevet

Jeg ville ikke gjort det. Tynne strømpebukser er lagd for akkurat dette.

Skrevet

Jeg hadde en kjole som var veldig i korteste laget, og brukte sort "glinsetights" under. Var kjempestilig.

Hadde raskt blitt litt "billig" og horete om jeg bare hadde tynnstrømpebukse under :)

Skrevet

Tingen er at jeg aldri pynter meg til vanlig, så når jeg faktisk tar på kjole så er den ikke mer fancy enn at andre sikkert kunne brukt den til hverdags ;) Bare i bomullstoff. Og om det blir for dumt tar jeg en annen kjole. Denne blir altfor kort til å ha vanlige nylonstrømper under..

Takk for svar :)

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Om den er så kort at du MÅ ha tights under så er det vel en topp?

Jeg synes alle kjoler er penest med "the real deal" under, uten strømpebukse og tights.

Om du synes det ser tøsete ut med tynnstrømpebukse så hadde jeg revurdert hele kjolen. Men jeg vet jo ikke hvordan den ser ut da :)

Skrevet

Burde kanskje slengt på "for meg". Den er altfor kort til å ha vanlige nylonstrømper under - for meg.. Lengre enn vanlige miniskjørt ;) Men sto og prøvde den på nå, den er ikke så fin som jeg tenkte den skulle være :P

Jeg tror nok det blir den andre kjolen. Sort, safe og kjedelig. Takk for hjelpen :)

Skrevet

Jeg brukte tights under min korte kjole til julebord. Vi er forskjellige og jeg syns den var ALTFOR kort for å gå med strømpebukse under - syns ikke det er noe fint når man kan ane glimt av hud på lårene mine...;) Det var et ganske så casual julebord da.

Så ble jo litt hverdagslig kanskje, men mye mer pyntet enn JEG ville gått til hverdags. Hva andre måtte mene er nå deres sak...:)

Gjest Gjest_lea_*
Skrevet

Hei

Jeg er 38 år...bruker ofte tights under finkjolen.....da har jeg en nydelig sort tights med blonde nederst ( den går til leggen) , så tynne nylonstrømper under. Det føler jeg meg veldig fin i. Tightsen er veldig pyntet siden det er en fin blondekant nederst :-))

• 7 år senere...
Skrevet (endret)
På 4. desember 2009 den 17.20, Gjest fashion faux pas skrev:

Har en rød kjole jeg tenkte å bruke på julebord idag. Men den er litt i korteste laget, og jeg lurer derfor på om det blir teit med sort tights under? Skal ha sort bolero over. Har virkelig ikke peiling på klær, og aner ikke om jeg blir sett rart på om jeg kommer i dette.. :)

Bilde av deg i kjolen? Så kan se hva du mener er kort?

Endret av pils
Svare på innlegg
Gjest Elseby13
Skrevet
3 minutter siden, pils skrev:

Bilde av deg i kjolen? Så kan se hva du mener er kort?

Ja, enig i at ts skal hoste opp bildet av hennes julekjole fra 8 år siden.

Skrevet

Etter 8år så er det ikke sikkert det går og det kan være  forskjellig grunner til det

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...