Gjest Gjest_Trist_* Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Hei Har akkurat fått vite at jeg aldri kan bli gravid etter naturmetoden. Hadde et svangerskap i ene egglederen og måtte operere den ut. Den egglederen jeg sitter igjen med er tett!! Var gravid med ex-typen og er singel. For single som ønsker å bli gravide synes Danmark som eneste alternativ. Kan svært lite om alt dette og trenger alle de opplysningene jeg kan få. Pga. alder vil jeg nesten ikke vente så veldig lenge før jeg setter igang. Har lest at ciconia privathospital i Aarhus kan hjelpe single med IVF-noen som har erfaring med disse, eller vet om andre? Pris? Hvor mye koster det for enslige å få hjelp til befruktning? Er alt dette en lang prosess? Håper noen kan hjelpe meg med råd og tips.
Redlady Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Hei. Kan dessverre ikke svare på noe av det du lurer på. Ville bare skrive at jeg syns det var leit å høre! Ønsker deg lykke til med å få hjelp i Danmark!
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Absolutt ingen her som kan komme med råd og tips?
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Absolutt ingen her som kan komme med råd og tips? Det kommer nok, men det kan enda ta noen timer før noen med erfaring leser tråden din og har tid til å svare Jeg har to eggledere, ingen mann, og har fortsatt etpar år på å finne mannen før det er krise, så jeg har ikke satt meg inn i hjelpestorken selv enda. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Gå inn på onskebarn.no sitt forum, der finner du flere i din situasjon
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Hei Har akkurat fått vite at jeg aldri kan bli gravid etter naturmetoden. Hadde et svangerskap i ene egglederen og måtte operere den ut. Den egglederen jeg sitter igjen med er tett!! Var gravid med ex-typen og er singel. For single som ønsker å bli gravide synes Danmark som eneste alternativ. Kan svært lite om alt dette og trenger alle de opplysningene jeg kan få. Pga. alder vil jeg nesten ikke vente så veldig lenge før jeg setter igang. Har lest at ciconia privathospital i Aarhus kan hjelpe single med IVF-noen som har erfaring med disse, eller vet om andre? Pris? Hvor mye koster det for enslige å få hjelp til befruktning? Er alt dette en lang prosess? Håper noen kan hjelpe meg med råd og tips. Om det Googler det kan du få svar på mye av det du lurer på.
Gjest Vilma Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 http://www.ciconia.dk/index.php?menu_id=222 Her finner du en del info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå