Gå til innhold

The sound of silence

Gjest wibble

Anbefalte innlegg

Har kastet meg på nettdating i håpet om å finne en søt og hyggelig jente. Bruker ikke de standard flørteknappene som finnes, men prøver å finne noe i profilen hennes jeg kan relatere til og bygge på. Som oftest når jeg sender en mail, så ender det med den totale stillheten.

Noen ganger så har jeg fått svar tilbake og vi har pratet litt. Så blir det plutselig veldig stille i andre enden. Den siste jeg pratet med virket interessert i å møtes i siste mail, så har jeg ikke hørt et dugg.

Dersom man først har drevet å pratet litt sammen, er det da ikke vanlig høfflighet å si det rett ut at de har funnet noen andre som de ønsker å forfølge? Eller er det bare jeg som er gammeldags?

Til dere jenter som sitter på andre siden av gjerdet og ikke svarer i det hele tatt; dersom noen bruker litt innsats på en melding, er det så mye forlangt at dere i det minste svarer 'sorry, er ikke interesert'? Eller får dere flere meldinger en det nissen får før jul? Dersom dere bare får meldinger av typen 'hvilket hull vil du ha den i' så kan jeg skjønne at dere ikke gidder å svare, men jeg håper ikke dere bare får sånne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestekaviar

Har kastet meg på nettdating i håpet om å finne en søt og hyggelig jente. Bruker ikke de standard flørteknappene som finnes, men prøver å finne noe i profilen hennes jeg kan relatere til og bygge på. Som oftest når jeg sender en mail, så ender det med den totale stillheten.

Been there done that! Vurderer å finne en annen datingside å bruke..noen som har tips om hvilken datingside som er best???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente og kan bare snakke for meg selv, og jeg pleier å sende noen ord når jeg vil avslutte kontakten på nett. Når jeg sier at jeg pleier så betyr det at jeg svarer ikke de useriøse meldingene jeg mottar.

Jeg tror det vil være individuellt på hvilke sider på nett som er bra + det kan være geografiske hensyn å ta. For meg nytter det ikke å være på f.eks blink.no , for der er det nesten ingen menn fra min kommune. Men det kan du jo bruke søkefunksjonen på før en melder seg inn. Etter min erfaring med både antall menn, antall seriøse menn, og "ordentlige" menn, så fungerer match.com best for meg. eneste negative er at tjenesten koster litt der. Men kanskje det er derfor det er mer seriøse mennesker der også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man først har drevet å pratet litt sammen, er det da ikke vanlig høfflighet å si det rett ut at de har funnet noen andre som de ønsker å forfølge?

Kvinner følger ikke vanlig høflighet på nettdatesider.

Når du ikke får svar så er det fordi de ikke gidder eller ikke har tid, eller fordi de ikke ønsker å såre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner følger ikke vanlig høflighet på nettdatesider.

Når du ikke får svar så er det fordi de ikke gidder eller ikke har tid, eller fordi de ikke ønsker å såre.

Nåja, det er jo bare å lese x antall tråder her på dette forumet for å skjønne at jenter er opptatt av at de ikke blir kontaktet etter date, "hvorfor ringer han ikke" osv. osv. Det startes tråder om dette nærmest daglig.

Alle med normalt vett skjønner at det er uhøflig å ikke gi en tilbakemelding. Der tror jeg ikke det er stor forskjell på kvinne og mann. Vet ikke hva slags jenter ts har vært i kontakt med, men på meg virker det som om de har fått så mange å velge mellom, at dette gjør at de gir blaffen i tilbakemeldinger. Dårlig gjort, det er jeg helt enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Haha.

Siste uinteresserte tilbakemeldingene fra meg endte omentrent sånn:

Mann: Hei. Synes du er fin. vil du treffe meg?

Meg: Hei. Beklager, men jeg synes du er utenfor aldersspennet mitt. (Han var 17 år eldre enn meg.)

Han: Jeg er ung de plassene jeg trenger å være ung. Vedder på du bare er redd for å bli pult av en gamling.

Neste:

Mann: Hei. Jeg liker profilen din. Lyst å bli kjent?

Meg: Hei. Du bor på en helt annen kant av landet?

Mann: Det er ikke noe problem. Jeg kan ha forhold med en dame som bor langt borte.

Meg: Men det kan ikke jeg.

Mann: Du er drita kjedelig.

Og så lurer dere på hvorfor vi ikke svarer de som er uinteressante?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...