Gjest Gjest_anette_* Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Hva vil dette si... vi tar pant i eiendommen som hun eier. og det ble tatt utlegg i fast eiendom, 1/2 andel. Blir leiligheta mi tvangssolgssolgt nå da? eller beholder jeg den? elelr blir bare halve delen av leiligheta mi tvangssolgt? Blir helt grønn av dette jeg. Håper noen kunne være så greie å hjulpet meg med å skjønne deisse betegnelsene. På forhånd takk!
LukaFrost Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Hvis dette er noe du har fått brev om tar du kontakt med avsender for å få forklaring. Uansett, ser ikke for meg salg av en halv leilighet.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 vi tar pant i eiendommen som hun eier. og det ble tatt utlegg i fast eiendom, 1/2 andel. Dvs eiendommen kan ikke rådes over uten samtykke fra panthaver... Og dette med utlegg: det skjønner heller ikke jeg, kan se ut som de har tatt beslag i halve leiligheten, men man kan jo ikke leie ut eller selge en halv leilighet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå