Gjest anette.r Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Hva synes dere er den fineste og mest facinerende severdigheten i Norges land? Selv synes jeg at Trollstigen i Romsdalen er helt utrolig!
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Det blir nok delt mellom prekestolen og kjerag.
addict Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 hmm... det flotteste jeg har gjort i norge er utvilsomt å fly med vannfly imellom fjellene som ligger rundt hardangerfjorden om sommeren... :rødme: fossefall, sinnsykt mektige fjell og isbreer.. priceless! men jeg har ikke sett trollstigen og slike ting da
Gjest Peon Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Trollstigen er flott, men Trollveggen er kanskje enda flottere.
^^Belle^^ Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 Det som har tatt mest pusten av meg må være Jostedalsbreen. :dåne: (den banker Preikestolen paddeflat )
Daenrys Skrevet 15. desember 2009 #8 Skrevet 15. desember 2009 Når det gjelder mektig natur så er det for min del delt mellom Vesterålen og Helgelandskysten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå