Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #1 Del Skrevet 4. desember 2009 Dere som pleier å henge opp én eller annen form for krans på ytterdøra, når gjør dere det? I adventstida, eller rett før julaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #2 Del Skrevet 4. desember 2009 Dere som pleier å henge opp én eller annen form for krans på ytterdøra, når gjør dere det? I adventstida, eller rett før julaften? jeg gjør det på 1.advent. aner ikke hva de andre gjør, men bare rett før jul er jo en litt for kort periode for den fine kransen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 4. desember 2009 #3 Del Skrevet 4. desember 2009 Jwg gjorde det igår, men det var hovedsaklig for at den ble kjøpt inn da. Vil nok i fremtiden henge den opp 1. advent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. desember 2009 #4 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg har ikke hengt opp min enda. Regner med at jeg gjør det i løpet av helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppzy Skrevet 4. desember 2009 #5 Del Skrevet 4. desember 2009 Kanskje jeg før det neste helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rachel who Skrevet 4. desember 2009 #6 Del Skrevet 4. desember 2009 Har det noe å si for ditt valg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 5. desember 2009 #7 Del Skrevet 5. desember 2009 Hang vår opp i natt, den blei kjøpt i går. Håper bare ingen fulle jævler knabber den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #8 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg gjør ikke det, men mamma gjorde det i min oppvekst, og hun sa at det betydde at huset var ferdig til jul. Dermed kom ikke den opp før lille julaftens kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 8. desember 2009 #9 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg syns dørkrans er så utrolig fint. Henger derfor opp 1. desember sammen med adventslys. Skulle gjerne hatt dørkrans året rundt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 8. desember 2009 #10 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) All julepynt, julegardiner, duker, adventkrans og adventsstjerne kommer opp første søndag i advent, unntatt juletreet (julegreina) som tas inn og pyntes lillejulaften. Jeg syns dørkrans er så utrolig fint. Henger derfor opp 1. desember sammen med adventslys. Skulle gjerne hatt dørkrans året rundt...Hvorfor ikke? De er lette å lage, og behøver ikke være så fryktelig "julete"? Julikrans, liksom? Endret 8. desember 2009 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 8. desember 2009 #11 Del Skrevet 8. desember 2009 Har aldri brukt det, men er vokst opp med at huset pyntes til jul lille julaften, så det ville nok blitt da i så fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 8. desember 2009 #12 Del Skrevet 8. desember 2009 All julepynt, julegardiner, duker, adventkrans og adventsstjerne kommer opp første søndag i advent, unntatt juletreet (julegreina) som tas inn og pyntes lillejulaften. Hvorfor ikke? De er lette å lage, og behøver ikke være så fryktelig "julete"? Julikrans, liksom? Hm, ja kanskje jeg skal ha en fin men u-julete krans på døra året rundt? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. desember 2009 #13 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg hengte opp kransen 1. advent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. desember 2009 #14 Del Skrevet 9. desember 2009 Henger den opp kommende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå