Gå til innhold

Kjæresten dumpa meg :(

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er det deg på bildet? :)

Hvis ja, fyrer du opp et i full size ? :sengekos:

Tror du hun hadde hatt behov for å skrive alt tullet hun skriver i diverse tråder om hun virkelig så sånn ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet som jente at jeg kunne aldri logget med en fyr som bare hadde 10 cm lang penis, herregud altså jenter skal også ha det litt godt i senga da er ikke bare guttene : o

Skrevet

Heh, min penis er også ganske liten (14cm eregert). Det stopper ikke meg og dama fra å ha rå 69 sex, hvor hun suger meg/slikker anus, mens jeg fister henne noe så intenst at hun høres ut som en ung Pavarotti i aksjon.

Vel, jeg anbefaler en Fleshlight for de ensomme netter.

Neste gang, prøv å tilfredstille dama med annet en den patetiske kjøttpølsen du kaller penis.

-Jonas "Kølle" Ståle.

Skrevet

What he said. Kompansere på andre områder.

Denne dama var håpløs. Ikke la det ødlegge for deg. At hun dumper deg slik uten å gi deg flere sjanser er ekstremt usaklig, og hun fortjener ikke at du skal lide for det. Shape up, smile, og finn deg noen som fortjener deg. Size does not matter, så lenge du har andre teknikker på lager og. Så kan du i etter tid vite at det var hun som gikk glipp av en fantastisk gutt for noe så trivielt som størrelsen.

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Tror du hun hadde hatt behov for å skrive alt tullet hun skriver i diverse tråder om hun virkelig så sånn ut?

Ikke vet jeg hva hun skriver, men en særdeles pen hekkspoiler, det har hun. :sengekos:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...