Gå til innhold

Kjæresten dumpa meg :(

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Gustav_*
Skrevet

Hei

Jeg ble sammen med ei jente som jeg også ble veldig glad i. Vi ble sammen forrige uke. Jeg er 18 og hun er 18.

Vi kjente hverandre veldig godt fra før vi ble kjærester. (gjennom venner)

Men forrige helg når vi skulle ha sex for første gang, så opplevde jeg noe utrivelig...

Vi var hjemme hos meg og så film.. plutselig begynner hun å tafse på meg og er kjempekåt. Så jeg tenkte at "nå skjer det", så jeg fulgte med på leken og fikk stivings og var veldig spent på hvordan dette ville gå siden det var første gang jeg hadde sex.. vi havnet på soverommet, og jeg begynte å kle av henne. Så skulle hun ta av buksa og boksern.. men med engang hun så penisen min, så merket jeg på ansiktsutrykket at hun ble skuffet.. etter noen sekunder latet hun som ingenting og trakk et falsk smil..

Vi hadde sex og det var greit nok. så ikke ut som hun hygget seg og jeg kunne legge merke til de falske lydene hun kom med... Men 2 dager etterpå så sender jeg henne SMS og spør om vi skal på kino.. etter noen meldinger om at hun ikke hadde tid, så skriver hun dette: "men du... jeg vil slå opp. Jeg føler ikke jeg er klar og du er ikke helt min type... beklager :(.."

Eneste grunnen til at hun slo må være pga. den 10 cm lange penisen min :( jeg er ikke så selvsikker på grunn av størrelsen og dette har gjort meg _veldig_ deprimert de siste dagene... vi var som hånd i hanske.. kunne prate om alt og ingenting, men nå... jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre :( dette er oppskriften på hvordan man ødelegger en gutt psykisk... er helt ute av meg og tror ikke jeg har smilt eller ledd på flere dager pga den hendelsen.. :(

Videoannonse
Annonse
Gjest karoline20
Skrevet

Jenter vil ikke ha gutter med smått utstyr. Slik er det bare. Jeg vil ikke ha en gutt med 10 cm som ikke kjennes, og er garantert ikke den eneste.

Bare fint hun tenkte på seg selv istedetfor å leve med en som ikke tilfredstiller henne seksuelt. :)

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

hehe, er du seriøs?

1. Jenter blir ikke sammen med en gutt på grunn av kuken.

2. Jenter blir sammen med en gutt fordi han kan oppføre seg som en mann.

Skift fokus min gode mann.

Skrevet

jeg gir deg en :klem: jeg! OG kjæresten min har ganske liten penis, men det hindret ikke oss å bli sammen! Det som teller er teknikken ;) Jeg syns hun høres ut som en dust, og er sikker på at du fortjener en bedre jente! :kose:

Skrevet

Hennes tap, Tror jeg hadde gitt deg flere sjanser om jeg hadde vært skuffet fø.ste gang:)

Gjest Sandbekken
Skrevet

Det som skjedde med deg der ts var jo helt grusomt! Fy søren så dårlig gjort av jenta! Jeg tror ikke hun forsto hvor mye dette går ut over selvtilliten din, for jeg tror ikke noen vil hverandre så vondt..

Sex med en liten penis trenger ikke være dårlig, for sex er mye mer enn bare penetreringen (jaa dette begynner å bli et slagord) Jeg kan bare snakke for meg selv, men det beste jeg vet med sex er forspillet, og det trenger man ikke 20 cm for å få bra til ;)

En annen ting er at jenter godt kan kjenne 10 cm, det er omkretsen og hvor den treffer inni jenta det kommer ann på. Hvorfor tror du jenter kan komme bare med å bli fingret av en/to fingre?

Reis deg opp og finn deg ei jente som ELSKER DEG, og som hvirkelig vil ha DEG, ikke bare kuken din!

:klem:

Skrevet
jeg gir deg en :klem: jeg! OG kjæresten min har ganske liten penis, men det hindret ikke oss å bli sammen! Det som teller er teknikken ;) Jeg syns hun høres ut som en dust, og er sikker på at du fortjener en bedre jente! :kose:

Må si meg enig i at hun er en dust! Dersom hun dumper deg på grunn av utstyret ditt er hun en jente du ikke vil ha uansett.

Skrevet

Når jenter ser menn med lite utstyr tenker de at dette er en liten "tiss" som man bruker til å tisse med. Ikke til å knulle med.Man trenger en KUK for å knulle.

Enkelte jenter her inne forsvarer guttene sine (for de er ikke menn) som har liten tiss fordi dette er mennene de har måttet ta til takke med. Så lurer disse jentene seg selv til å tro at størrelsen ikke betyr noe, mens den lille klønete fortumla gutten deres med 10cm tiss ligger og jukker på fitta deres. Disse mennene tenner fra naturens side også naturlig på å bli behandlet som små gutter. De vil helst ligge med bleie på og sutte pupp, mens "mamma" pleier tissen deres.

Dere vet alle at det er slik det er :)

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Når jenter ser menn med lite utstyr tenker de at dette er en liten "tiss" som man bruker til å tisse med. Ikke til å knulle med.Man trenger en KUK for å knulle.

Enkelte jenter her inne forsvarer guttene sine (for de er ikke menn) som har liten tiss fordi dette er mennene de har måttet ta til takke med. Så lurer disse jentene seg selv til å tro at størrelsen ikke betyr noe, mens den lille klønete fortumla gutten deres med 10cm tiss ligger og jukker på fitta deres. Disse mennene tenner fra naturens side også naturlig på å bli behandlet som små gutter. De vil helst ligge med bleie på og sutte pupp, mens "mamma" pleier tissen deres.

Dere vet alle at det er slik det er :)

hehe, konge innlegg.

Skrevet

Synes synd på trådstarter! Jenta fortjener deg ikke!

Skrevet

Jenter kan være grusomme. Håper hun får brytskreft i begge puppene sine og at operasjon går til helvete, slik at puppene vill se helt merkelig ut RESTEN av livet hennes!! DA kanskje hun en dag vill innse hvor jævlig det er for en kar å bli avvist slik pgr. av størrelsen på penis...

Hilsen mann med normal størrelse(15cm)

Skrevet

Kan komme med en liten trøst størrelsen betyr ikke absolutt alt. Har 19 cm og ganske tykk, men er for sosialt dum til å prate med damer.

Men vet det finnes trivelige damer der ute og du møter sikkert en hyggelig en etterhvert, ikke gi opp! ;)

Skrevet

For en jææævla kjerring! vet ikke om det er lov til å bruke sånne ord her, men det er det eneste som passer. den beste jeg har opplevd i sengen har faktisk vært den med minst utstyr, helt sant! ALLE kan pule ut og inn, det som avgjør alt er hvor flink du er til andre ting som også hører med.. hun må være dum som et brød, og du fortjener mye bedre enn et nek som henne! Vær glad for at du er kvitt henne :) selv om du sikkert er såret nå, med god grunn, vil du nok se med tiden at det ville skjedd noe sånt før eller senere. jeg blir nesten litt flau på jenters vegne når jeg hører sånn... :sjenert:

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Jeg har ikke noen "medlidenhet" for gutter som har små kuker, sett at de ikke er så små at de blir funksjonshemmet. Realiteten er at det er rimelig mange boys med liten snopp som har dårlig helse: blaute og slappe i fisken. Når formen er dårlig så blir psyken dårlig, og de tror da at alt handler om størrelse på kuken. Jenter er ikke like mekaniske og endimensjonale som gutter. De guttene som ikke innser dette påfører seg selv mye unødvendig frustrasjon.

Jenter vil bli knullet av en gutt som kan oppføre seg. Husk at ei jente kan være 95% ferdigknullet uten at du berører henne engang. Jenter blir kliss våte og klare til strid bare du kan oppføre deg. Problemer i senga oppstår når gutten ikke oppfører seg riktig, eller at helsa er dårlig. Se forskjellen på hva god sex er mellom friske, virile og kåte 18åringer, versus "kåte" 30 åringer. Sistnevnte er ofte utrente og feite og har en hærskare av seksuelle hjelpemidler for å oppnå orgasme.

God og problemfri sex er reservert friske mennesker!

Så TS, glem dama og skift fokus. Bli fysisk frisk og mentalt sterk.

Skrevet

Liten tiss er nedtur. Sånn er det bare. Følgelig må en mann kompensere med en del andre ting. En fin fysikk, sjarmerende indre, ro og selvtillit. Teknisk smart (ang sex) og generøs på seg selv ellers.

DA gjør det ikke så mye.

Du er bare 18 år så du har masse tid på å lære deg dette. Bare å sette igang. Se på denne jenta som en erfaring. Og sørg for at neste jente er jævlig imponert FØR du drar av deg buksa.

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Liten tiss er nedtur. Sånn er det bare. Følgelig må en mann kompensere med en del andre ting. En fin fysikk, sjarmerende indre, ro og selvtillit. Teknisk smart (ang sex) og generøs på seg selv ellers.

DA gjør det ikke så mye.

Du er bare 18 år så du har masse tid på å lære deg dette. Bare å sette igang. Se på denne jenta som en erfaring. Og sørg for at neste jente er jævlig imponert FØR du drar av deg buksa.

Helt klart.

Men det som er fantastisk med å være hankjønn er at vi har en evne til å ikke bekymre oss over hva dere hunkjønn synes om oss :)

Skrevet
Jenter kan være grusomme. Håper hun får brytskreft i begge puppene sine og at operasjon går til helvete, slik at puppene vill se helt merkelig ut RESTEN av livet hennes!! DA kanskje hun en dag vill innse hvor jævlig det er for en kar å bli avvist slik pgr. av størrelsen på penis...

Hilsen mann med normal størrelse(15cm)

Dette synes jeg var litt over kanten,mener du dette?

Forstår din frustrasjon,men dette var ikke ok skrevet.

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Jeg forstår eksen din jeg.

Er det deg på bildet? :)

Hvis ja, fyrer du opp et i full size ? :sengekos:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...