Gjest Gjest_meg_* Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 jeg sluttet på p piller for noen måneder siden, og synes jeg har fått mye mindre celulitter. har dere (som også har sluttet) opplevd det samme?
Gjest Sandbekken Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Nå har jeg ikke gått så lenge uten, ca 3 uker..? Men det hadde jo vert supert om det stemte! Når man leser på bivirkningene på pakken så virker det jo ganske logisk at man mån får mer celutitter av de drittpillene så..
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Har brukt p-piller for lite til å kunne uttale meg av erfaring, men teoretisk kan det godt stemme. Menn får vanligvis ikke cellulitter fordi de ikke har våre hormoner, som jo er i p-piller. P-piller gir for mange også litt økt væske i vevet, og en del får også litt vektøkning, som gjør cellulitter mer synlige. Selve cellulittene er jo ujevnheter og svakheter i bindevevet dypere i huden, men mer fett og væske i området gjør ujevnhetene mer synlige. Men cellulitter er litt mindre altoverskyggende enn en baby som kommer på upassende tider og etter upassende forhold
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Nå har jeg ikke gått så lenge uten, ca 3 uker..? Men det hadde jo vert supert om det stemte! Når man leser på bivirkningene på pakken så virker det jo ganske logisk at man mån får mer celutitter av de drittpillene så.. jeg tror kanskje det stemmer ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå