Gå til innhold

Opprigning fra mastruberende mann

Fremhevede innlegg

Gjest ille berørt
Skrevet

Sent i går kveld ringte mobilen min og det sto "Skjult nummer". Jeg tok den og sa Hallo, og det jeg hørte var ikke til å misforstå. Jeg la umiddelbart på.

Jeg har aldri opplevd det før og ble overrasket over hvor sterkt jeg reagerte på det. Umiddelbart ble jeg ordentlig kvalm i magen min, og tusen tanker suste igjennom hodet i løpet av de første minuttene. Hvem er det? Kan noen se meg igjennom vinduene mine? Har jeg vært for åpen ovenfor mannlige venner? Jeg følte meg veldig utrygg. Tenkte også på at når jeg reagerer så sterkt på dette, tenk da på hvordan fysiske overtramp opplevees!

Huff...

Om jeg opplever det igjen, må jeg vel anmelde det. Foreløpig har jeg bare fortalt min nærmeste venninne om det. Hvordan har andre som har opplevd tilsvarende håndtert dette? Anmeldelse? Er de mulighet for sporing av hvem det er vha teleoperatøren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De må vel spore det mens samtalen pågår, og samtalen må vel også pågå en stund skal de klare å lokalisere hvem det er. Jeg er ikke noen ekspert på området, men mener det er slik...

Skrevet
De må vel spore det mens samtalen pågår, og samtalen må vel også pågå en stund skal de klare å lokalisere hvem det er. Jeg er ikke noen ekspert på området, men mener det er slik...

Sett litt mye amerikansk tv?

Skrevet

Ikke i det hele tatt. Tenk etter, virker det ikke logisk?

Skrevet

Det som skjer på tv er ikke det som skjer i virkeligeten. Jeg hater og være den som forteller deg dette. Men TV er en fantasi verden

Skrevet

Beklager, jeg er ikke opphengt i TV som enkelte innbiller seg. Jeg tenkte bare logisk, men det er mulig de kan gå tilbake og se hvem som skjuler seg bak den skjulte identiteten. Jeg er som sagt ingen ekspert...

Skrevet

Alle samtaler på mobilnettet blir logget med tidspunkt, lengde og nummer. Dersom nummeret er ett skjult nummer vil det ikke komme opp dersom du bestiller spesifisert regning, men politiet vil få det, dersom du anmelder saken og de etterforsker den.

Dette med sporing idet samatalen forgår var noe man holdt på med på åttitallet og med fasttelefoner. Hvordan det er med fasttelefon i dag vet jeg ikke, men med mobil kan man ihvertfall få opp full log over både samtaler og sms.

Skrevet

Eg fekk ein del telefoner fra ein mann som hørtes ganske full ut som sa eg va ein jeævla fitte, han skulle banke meg, pule meg osv. dog hadde ikkje han hemmelig nummer. .Han visste navnet mitt og det va skremmans..eg hadde virkelig ikkje peilieng på hvem det var..stefaren min prøvde å få han te å slutte men det ble bare værre.

Så gjekk eg te politiet for eg følte meg skikkelig tråkka på! eg følte au at han kanskje så meg gjenom vindu, visste alt om meg.osv..

da politiet forhørte seg, va det ein psykisk utviklingshemma som hadde heile 5 personer til å passe på seg..unnskyldninga eg fekk va "N¨år han får i seg litt for masse sukker, sååå..klikker det litt".

Heile den tida, lurte eg så utrulig på åssen han i det heile fekk tak i nummeret mitt! han va jp fra hedmark og eg fra telemark! men det viste seg at det va nokon jenter i klassa mi(som hater meg), som va i samme område..Han har sikkert prøvd seg på dei, også har dei gjett han mitt nummer..idioter...

Skrevet

Har opplevd dette en gang, men jeg tror det bare var tull. Jeg tviler veldig sterkt på at det er folk som får noe ut av dette.

Skrevet

:fnise:

I Norge hadde ikke dette ha fungert uansett.

Politiet ville bare ha sagt: Sorry, vi har ikke ressurser, de skal brukes til lønn og kreative overtidstillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...