kræsj_pink Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 (endret) Jeg har fått inntrykk av at mange gutter tar det for gitt at jenta synes han er attraktiv. Med det mener jeg at jeg selv har opplevd flere gutter inkl. bekjente har "prøvd" seg og ikke helt hatt antennene oppe for at jeg ikke faktisk er tiltrukket av dem. Og jeg har blitt mer og mer irritert på dette faktisk. Det må da kunne gå an å snakke sammen som venner og /eller bare ha en samtale med en annen uten at det skal være noe seksuelt formål med det hele BESTANDIG!!?? Er så drittlei altså!! Og har man nødt til å si det rett ut til en gutt "JEG ER IKKE TILTRUKKET AV DEG!!" før han skjønner det eller? Om jeg er interessert i en gutt, så har jeg antennene på høyspenn for å se om han liker meg på samme måten, men det virker bare ikke som at de guttene jeg har møtt på gidder å være like oppmerksomme. Eller klarer dem det bare ikke eller? Hva skjer oppi hodene deres? Det som er irriterende for meg er at de kan se f.eks meg (i dette tilfellet), også innfører de en samtale, også virker det som at jeg liksom da automatisk skal synes de er tiltrekkende eller noe!! At de nesten bestemmer at det skal være slik omtrent! Også bekjente som har tatt dette for gitt, og da merker jeg at jeg bare blir sint rett og slett. Hva skjer? Endret 4. desember 2009 av kræsj_pink
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Boys will be boys.... på godt og vondt.
kræsj_pink Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2009 Men de må da vel ha noe selvinnsikt?? At de ikek bare setter seg ned ved ei jente også vips så skal hun synes at han er noe fin liksom!? Joda, greit å prøve seg, men hallo.. Forferdelige mange dårlige antenner på gutter der ute, av de jeg har mått ihvertfall. Et smil og en hyggelig samtale med meg betyr ikke at jeg er interessert utover det. Jeg bare misliker denne veldige selvsikkerheten og totalt mangel på henysn og antenne for den han prater med, hos visse gutter.
gbnj Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Jeg har fått inntrykk av at mange gutter tar det for gitt at jenta synes han er attraktiv. Med det mener jeg at jeg selv har opplevd flere gutter inkl. bekjente har "prøvd" seg og ikke helt hatt antennene oppe for at jeg ikke faktisk er tiltrukket av dem. Og jeg har blitt mer og mer irritert på dette faktisk. Det må da kunne gå an å snakke sammen som venner og /eller bare ha en samtale med en annen uten at det skal være noe seksuelt formål med det hele BESTANDIG!!?? Er så drittlei altså!! Og har man nødt til å si det rett ut til en gutt "JEG ER IKKE TILTRUKKET AV DEG!!" før han skjønner det eller? Om jeg er interessert i en gutt, så har jeg antennene på høyspenn for å se om han liker meg på samme måten, men det virker bare ikke som at de guttene jeg har møtt på gidder å være like oppmerksomme. Eller klarer dem det bare ikke eller? Hva skjer oppi hodene deres? Det som er irriterende for meg er at de kan se f.eks meg (i dette tilfellet), også innfører de en samtale, også virker det som at jeg liksom da automatisk skal synes de er tiltrekkende eller noe!! At de nesten bestemmer at det skal være slik omtrent! Også bekjente som har tatt dette for gitt, og da merker jeg at jeg bare blir sint rett og slett. Hva skjer?Vil du ikke pule, så vil jeg ikke ha noe med deg å gjøre, kødder ikke, sex er alfa omega!
kræsj_pink Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2009 Ja det er greit nok det, men da må du jo legge vekk kølla og dra fram antenna så du kan sjekke om jeg er ute etter knulling eller bare ikke er interessert da! Er det som de guttene jeg snakker om ikke gjør. De bare maser og maser og maser faen i ett sett, og tror automatisk at jeg synes de er attraktive. Og det er så himla irriterende for meg.. Gutter må da skjønne hint de og vel?? 200 hint etterpå og de sitter der faen meg like dumme og prøver seg.. aaaaargh,,,
Proudness Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Ja det er greit nok det, men da må du jo legge vekk kølla og dra fram antenna så du kan sjekke om jeg er ute etter knulling eller bare ikke er interessert da! Er det som de guttene jeg snakker om ikke gjør. De bare maser og maser og maser faen i ett sett, og tror automatisk at jeg synes de er attraktive. Og det er så himla irriterende for meg.. Gutter må da skjønne hint de og vel?? 200 hint etterpå og de sitter der faen meg like dumme og prøver seg.. aaaaargh,,, Ikke for å prøve å skylde noe på deg men du sender ikke ut noen signaler vel? Enten bevisst eller ubevisst? Blondiner ass.... man kan hinte så mye man vil uten at de tar tegnet. Tenker de er ganske dumme som prøver seg på "dødt kjøtt" (kode for at damen ikke vil ha noe attåt), i stedet for å ha investert tiden på en annen dame som de kunne fått noe igjen for. Men slik er det jo, vi smarte mannfolk oppfatter dette raskt og beveger oss videre til nye mål mens andre blir igjen og forsøker forgjeves.
gbnj Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 (endret) Ja det er greit nok det, men da må du jo legge vekk kølla og dra fram antenna så du kan sjekke om jeg er ute etter knulling eller bare ikke er interessert da! Er det som de guttene jeg snakker om ikke gjør. De bare maser og maser og maser faen i ett sett, og tror automatisk at jeg synes de er attraktive. Og det er så himla irriterende for meg.. Gutter må da skjønne hint de og vel?? 200 hint etterpå og de sitter der faen meg like dumme og prøver seg.. aaaaargh,,, Har fått det for meg at jenter ikke vil at man skal være direkte, dvs spørre om de vil knulle, ikke ved hjelp av hint/antenner/signaler, men med ord, så når dere ikke kan være direkte eller ikke liker at noen er rett på sak, så får dere skylde dere sjøl, dere har oppdratt guttene til å oppføre seg som kløner som går rundt grøten, istedenfor å spørre om det de faktisk er ute etter. Endret 4. desember 2009 av gbnj
Proudness Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 (endret) Har fått det for meg at jenter ikke vil at man skal være direkte, dvs spørre om de vil knulle, ikke ved hjelp av hint/antenner/signaler, men med ord, så når dere ikke kan være direkte eller ikke liker at noen er rett på sak, så får dere skylde dere sjøl, dere har oppdratt guttene til å oppføre seg som kløner som går rundt grøten, istedenfor å spørre om det de faktisk er ute etter. Dette tilhører ikke i virkeligheten, hvis man spørr 10 jenter på byen om de har lyst til å bli med hjem sier minst en ja (i snitt). Vilkåret i "konkurransen" er at man prater med damene under 5 minutter. Damer er så forsjellige noen vil at man er direkte som svarte, mens med noen må man sykle rundt grøten i noen uker. Endret 4. desember 2009 av Proudness
kræsj_pink Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. desember 2009 De eneste signalene jeg gir ut som jeg er bevisst på er - Høflighet og humor og vennlighet. Dette er hva jeg tar med meg ut på byen og også i andre settinger. Men at gutter tar dette som flørting er frustrerende. JEg kan garantere deg at jeg absolutt ikke flørter (jeg nærmest kjemper imot å gi noe som helst slike signaler) til gutter som jeg ikke er tiltrukket av. Men allikevel(!!!) skal de fortsette og mase.. Det er bare noe med dette temaet som gjør meg rett og slett rasende altså..! Det har nok mye med at jeg ikke liker å være veldig direkte mot folk men satser på at man har blitt født med litt fornuft og vett i huet så man skjønner et hint elller 500 av dem. Men neida.. for all del.. det virker som om de bevisst overser hintene og turn-off signalene og bare bryr seg om seg selv og tvinger seg på. ÆSJ!
gbnj Skrevet 4. desember 2009 #10 Skrevet 4. desember 2009 Dette tilhører ikke i virkeligheten, hvis man spørr 10 jenter på byen om de har lyst til å bli med hjem sier minst en ja (i snitt). Vilkåret i "konkurransen" er at man prater med damene under 5 minutter. Damer er så forsjellige noen vil at man er direkte som svarte, mens med noen må man sykle rundt grøten i noen uker.Prate i 5 min, er ikke å spørre om de vil knulle, noe som er en ren fysisk greie, for min del ihvertfall!
Gjest Gjest_Undreren_* Skrevet 4. desember 2009 #11 Skrevet 4. desember 2009 De eneste signalene jeg gir ut som jeg er bevisst på er - Høflighet og humor og vennlighet. Dette er hva jeg tar med meg ut på byen og også i andre settinger. Men at gutter tar dette som flørting er frustrerende. JEg kan garantere deg at jeg absolutt ikke flørter (jeg nærmest kjemper imot å gi noe som helst slike signaler) til gutter som jeg ikke er tiltrukket av. Men allikevel(!!!) skal de fortsette og mase.. Det er bare noe med dette temaet som gjør meg rett og slett rasende altså..! Det har nok mye med at jeg ikke liker å være veldig direkte mot folk men satser på at man har blitt født med litt fornuft og vett i huet så man skjønner et hint elller 500 av dem. Men neida.. for all del.. det virker som om de bevisst overser hintene og turn-off signalene og bare bryr seg om seg selv og tvinger seg på. ÆSJ! Ja, noen finner jo noe å klage over uansett så. Må si jeg føler liten sympati med "problemet" ditt.
gbnj Skrevet 4. desember 2009 #12 Skrevet 4. desember 2009 (endret) De eneste signalene jeg gir ut som jeg er bevisst på er - Høflighet og humor og vennlighet. Dette er hva jeg tar med meg ut på byen og også i andre settinger. Men at gutter tar dette som flørting er frustrerende. JEg kan garantere deg at jeg absolutt ikke flørter (jeg nærmest kjemper imot å gi noe som helst slike signaler) til gutter som jeg ikke er tiltrukket av. Men allikevel(!!!) skal de fortsette og mase.. Det er bare noe med dette temaet som gjør meg rett og slett rasende altså..! Det har nok mye med at jeg ikke liker å være veldig direkte mot folk men satser på at man har blitt født med litt fornuft og vett i huet så man skjønner et hint elller 500 av dem. Men neida.. for all del.. det virker som om de bevisst overser hintene og turn-off signalene og bare bryr seg om seg selv og tvinger seg på. ÆSJ! "Høflighet og humor og vennlighet", er da en invitasjon, er du på et utested og treffer en for deg ukjent gutt, så er det sannsynlig at han er ute etter sex, så da må du enten opptre helt uinteressert(minimalt med høflighet og ingen humor/vennlighet) hvis du ikke er interessert i hverken prat/sex, eller være litt tilbakeholden hvis du kun ønsker å prate, høflighet, humor og vennlighet derimot kan oppfattes som en invitasjon til alt. Hvis du opptrer høflig, humoristisk og vennlig samtidig som du gir hint og turn-off signaler, så kan de tenke at du spiller "hard to get", så du må være konsekvent. Endret 4. desember 2009 av gbnj
kræsj_pink Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #13 Skrevet 4. desember 2009 Ja, noen finner jo noe å klage over uansett så. Må si jeg føler liten sympati med "problemet" ditt. Aggresjonen er vel mer ladet av guttevenner som er av lik karakter og som ikke gir seg, og ikke tar de tusen hintene, Og som da nå har ødelagt vennskapene jeg hadde til de. At de etter å ha vært venner med meg i to år, skal prøve seg fordi de vil ha en fuckfriend eller se om man kan utvikle noe mer, så blir jeg sint. Nå har de ødelagt mitt vennskap til dem. Totalt bortkasta. Blir bare ekkelt å være rundt dem når det skal være en seksuelt ladet stemning fra deres side. Det er slik personlighet jeg har ihvertfall.. Takler ikke sånt jeg. Og enda flere gutter ute på byen etc. som heller ikke skjønner hint. Ja da tipper det over for meg.. gbnj: Ja, jeg holder tilbake alt jeg kan om en fyr bare henger og henger og aldri skjønner hintet. Men det virker for meg som at man faktisk må gi det med teskje altså.. og jo lenger de blir der og maser jo mer irritert blir jeg. Hater å avvise folk for vil ikke såre noens følelser, jeg får bare begynne å si at jeg har type eller noe da!? Eller ta på meg en "forlovelsesring" og dra noen hvite løgner..
waco Skrevet 4. desember 2009 #14 Skrevet 4. desember 2009 Haha, stakkars han forelskete idiotgutten som ikke skjønner at "kompisjenta" bare bruker ham som tidsfordriv hun kan se film med og betro seg til, og kan alltids hjelpe til med flytting og annet. Hehe, ser for meg ham sitte der på mandagen og høre fortellinger om da jenta han er forelska i var ute på byen og pulte på en fremmed polakk som fikk kjøre anal på henne... Hehe, stakkars stakkars gutter, som enda ikke har skjønt det at damer aldri vil finne på å tenne og brunste på og bruke lysten sin på en hun kjenner når hun heller kan hengi seg til en fremmed på rus! Hva er det som liksom er kulest da!? Til kræsjjenta som skrev hovedinnlegget, sånne jenter som har ligget med diverse menn blir jo oftere spurt enn damer som for eksempel er kjente for å være trofaste mot kjærestene sine og ellers ikke har vært "borte i mye rart"!
kanel23 Skrevet 4. desember 2009 #15 Skrevet 4. desember 2009 Jupp, er et problem. Leste en plass at psykologer har sett på dette, og funnet ut at gutter og jenter faktisk tolker samme situasjon ulikt (når de f.eks får se en gutt og en jente snakke sammen på film), og at gutter legger mer flørt i jenters oppførsel, særlig dersom de er attraktive. Ser ut til å vere noe medfødt. Det beste er nok å vere ganske direkte før du blir så irritert at du må vere uhøfling.
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 4. desember 2009 #16 Skrevet 4. desember 2009 Haha, stakkars han forelskete idiotgutten som ikke skjønner at "kompisjenta" bare bruker ham som tidsfordriv hun kan se film med og betro seg til, og kan alltids hjelpe til med flytting og annet. Hehe, ser for meg ham sitte der på mandagen og høre fortellinger om da jenta han er forelska i var ute på byen og pulte på en fremmed polakk som fikk kjøre anal på henne... Hehe, stakkars stakkars gutter, som enda ikke har skjønt det at damer aldri vil finne på å tenne og brunste på og bruke lysten sin på en hun kjenner når hun heller kan hengi seg til en fremmed på rus! Hva er det som liksom er kulest da!? Til kræsjjenta som skrev hovedinnlegget, sånne jenter som har ligget med diverse menn blir jo oftere spurt enn damer som for eksempel er kjente for å være trofaste mot kjærestene sine og ellers ikke har vært "borte i mye rart"! Totalt waco og usaklig. Du høres bitter ut. Det du sier medfører imange tilfeller riktighet. MEN hva har det med tråden å gjøre. Og hva har det med jenter å gjøre. Gutter er sånn også. Alle er forskjellig det finnes horete jenter som puler rundt og driter i gutters følelser. Og det finnes horebukk gutter som puler rundt og driter i jentenes følelser. Innlegget ditt passer i en egen tråd, her har det ikke noe med saken å gjøre. Saken her tror jeg er at trådstarter er over gjennomsnittet attraktiv og derfor får ekstra mye oppmerksomhet. TS er sikkert også ung og derfor ikke helt har vennt seg til tanken om at single gutter prøver seg på de de ser/kjenner,. Dermed lar hun seg irritere over alle som prøver seg på henne uten å ha sjangs. Det er luksusproblem, men ett luksusproblem er også ett problem.
Gjest MikeWaters Skrevet 4. desember 2009 #17 Skrevet 4. desember 2009 Man kan jo også lure på hvorfor ts tiltrekker seg såpass mange patetiske idioter som tydeligvis trenger 200+ hints for å skjønne at de ikke kommer noen vei. De fleste gutter jeg kjenner hadde backet ut etter 1, max 2, noe annet er lite verdig.
Gjest Emmanuelle Skrevet 4. desember 2009 #18 Skrevet 4. desember 2009 (endret) Jeg har litt av samme problemet, om enn på en komisk måte Jeg er alltid veldig sprudlende, hyggelig og hjelpsom. Jeg smiler, ler og slår av spøker. Dette har ført til endel misforståelser oppigjennom årene kan man si. Men det er fordi jeg IKKE finner de guttene tiltrekkende. Om jeg liker en fyr blir jeg omvendt, keitete, klarer ikke si noe morsomt og stikker av med en gang jeg ser ham av frykt for å drite meg ut. Nå har jeg heldigvis fått noen kompiser igjennom min eks, men jeg fant ut på julebord at 2 stk på jobb tror de har noe "på gang" med meg, fordi jeg har vært så tullete med dem på jobb... Jeg må være ei ufrivillig luremus! Endret 4. desember 2009 av Emmanuelle
gbnj Skrevet 4. desember 2009 #19 Skrevet 4. desember 2009 Aggresjonen er vel mer ladet av guttevenner som er av lik karakter og som ikke gir seg, og ikke tar de tusen hintene, Og som da nå har ødelagt vennskapene jeg hadde til de. At de etter å ha vært venner med meg i to år, skal prøve seg fordi de vil ha en fuckfriend eller se om man kan utvikle noe mer, så blir jeg sint. Nå har de ødelagt mitt vennskap til dem. Totalt bortkasta. Blir bare ekkelt å være rundt dem når det skal være en seksuelt ladet stemning fra deres side. Det er slik personlighet jeg har ihvertfall.. Takler ikke sånt jeg. Og enda flere gutter ute på byen etc. som heller ikke skjønner hint. Ja da tipper det over for meg.. gbnj: Ja, jeg holder tilbake alt jeg kan om en fyr bare henger og henger og aldri skjønner hintet. Men det virker for meg som at man faktisk må gi det med teskje altså.. og jo lenger de blir der og maser jo mer irritert blir jeg. Hater å avvise folk for vil ikke såre noens følelser, jeg får bare begynne å si at jeg har type eller noe da!? Eller ta på meg en "forlovelsesring" og dra noen hvite løgner..Bruk teskje og slutt å behandle dem som skrøpelige barn, de tåler en del/bør gjøre det.
gbnj Skrevet 4. desember 2009 #20 Skrevet 4. desember 2009 Totalt waco og usaklig. Du høres bitter ut. Det du sier medfører imange tilfeller riktighet. MEN hva har det med tråden å gjøre. Og hva har det med jenter å gjøre. Gutter er sånn også. Alle er forskjellig det finnes horete jenter som puler rundt og driter i gutters følelser. Og det finnes horebukk gutter som puler rundt og driter i jentenes følelser. Innlegget ditt passer i en egen tråd, her har det ikke noe med saken å gjøre. Saken her tror jeg er at trådstarter er over gjennomsnittet attraktiv og derfor får ekstra mye oppmerksomhet. TS er sikkert også ung og derfor ikke helt har vennt seg til tanken om at single gutter prøver seg på de de ser/kjenner,. Dermed lar hun seg irritere over alle som prøver seg på henne uten å ha sjangs. Det er luksusproblem, men ett luksusproblem er også ett problem.Det er da ikke horete å pule rundt, det som er horete er å kreve mer enn sex i gjengjeld for sex!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå