Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #1 Del Skrevet 4. desember 2009 Har skrevet frem og tilbake med en mann på et nettdatingsted i snart 2 uker. Han tok kontakt og vi har skrevet hyggelig frem og tilbake ca daglig, fortalt litt om jobb, familie, hvor vi kommer fra og bor og dagligdagse ting. Men han har ikke tatt initiativ til å møtes, det synes jeg egentlig er litt greit, blir stresset av de som vil avtale møte umiddelbart. Men nå begynner jeg å bli litt usikker, fordi jeg begynner å bli litt opptatt av han og tenker at vi kan jo ikke skrive frem og tilbake veldig lenge uten å møtes, da risikerer man jo at forventningene blir skrudd opp og at det blir en nedtur. Sier de som har greie på det... Jeg er helt ny på nettdatng og aner virkelig ikke, har aldri truffet noen fra en nettdating side. Men jeg skjønner jo at jo lengre man bygger opp forventninger jo større sjanse er det for at man blir skuffet.. Så hva bør jeg gjøre, gutse og foreslå et møte eller vente på at han tar initiativ?? Vil jo ikke skremme han vekk heller, men hvis han ikke var interesert hadde han vel ikke giddet å skrive så mye frem og tilbake? Har intrykk av at han er seriøs. Vi er begge i slutten av 20 årene. Føler ikke tonen er så veldig flørtete, mer seriøs men vet ikke om det er negativt eller positivt... Skjønner vel egentlig at eneste logiske er å møtes og finne ut av det, men hva ville dere gjort, ta initiativ eller vente på at han eventuelt gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. desember 2009 #2 Del Skrevet 4. desember 2009 Det må du nesten føle litt på selv, men om det føles riktig å spørre han så gjør det. Personlig angrer jeg på at jeg ventet så lenge som jeg gjorde før jeg turte å treffe kjæresten min. At han til slutt, etter 5 år tok mot til seg er jeg evig takknemlig for, men samtidig føles det litt waste at begge var for sjenerte til å ta skrittet videre. Nåvel, ingen vits å angre på ting man ikke kan forandre uansett, men min erfaring: grip sjansen. Det verste som kan skje er at han sier nei, men det betyr jo ikke at løpet er kjørt. Noen trenger litt tid, og da kan man jo bare bruke den tida på å bli enda bedre kjent på nett. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 4. desember 2009 #3 Del Skrevet 4. desember 2009 Du kan jo ta den forsiktige "jeg lurer på om jeg skulle tørre å spørre om vi skulle møtes". Den er passe passiv men dog aktiv, uten at han trenger å bli skremt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvira :) Skrevet 4. desember 2009 #4 Del Skrevet 4. desember 2009 Du kan jo bare skrive at han får si ifra hvis han har lyst til å hilse på en dag...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå