Gå til innhold

Gave fra jente 16 til gutt 16

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Miranda_*
Skrevet

Min kusine på 16 har vist meg stor tillit ved å be meg om råd når det gjelder julegave til kjæresten hennes som også er 16. Men så er jeg håpløs på slikt selv, så jeg har bedt om å tenke litt på det.

Hun og kjæresten har vært sammen i rundt 2 måneder. En hel liten evighet. ;) De er litt uskyldige og naive, har ikke type voksen-forhold som en del på den alderen prøver seg på.

Hun har ikke mye penger til gaven, rundt 100-150 kroner tror jeg. Hva kan hun kjøpe? Hun drømmer selv om at han skal gi henne en søt bamse med hjerte på eller noe i den duren, men vil en gutt på 16 sette pris på noe sånt tilbake fra kjæresten sin?

Jeg vet at det er strengt tatt umulig for dere å svare her, for dere kjenner ikke gutten. Men kanskje dere kan bidra med generelle tips? Jeg kjenner heller ikke gutten, så jeg er helt rådvill. Har inntrykk av at han ikke har noen spesielle interesser annet enn å henge med venner. Hun vet ikke hva han liker av film og musikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun kan kjøpe gavekort på kino.. slik at de kan gå på kino sammen:)

Skrevet

Jeg kjøpte sånne typiske "søte" jentegaver til et par kjærester i den alderen der, og jeg tviler på at det ble satt særlig stor pris på. :ler: Be henne styre unna hjertebamser!

Da jeg var et hakk eldre lagde jeg fotoalbum til en kjæreste, det ble han i hvert fall glad for, men disse som bare har vært sammen i to måneder har kanskje ikke så mange bilder ennå...

Gavekort på kino er en god idé, kan jo kombinere det med at hun lager middag til ham eller noe sånt også? Eller gjøre noe sammen etterpå, gå på skøyter for eksempel. Det hadde jeg likt da jeg var 16, i hvert fall. :)

Skrevet

jeg er jente, og hadde aldri blitt glad for en bamse, selv ikke når jeg var 16. Men en kul t-skjorte får du for den prisen på Cubus eller H&M.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...