Miko Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Jeg har lett etter bilder av gardiner og gardinoppheng på nettet, men det var neimen ikke mye å finne. Så fant jeg ut at jeg kunne se på boliger til salgs på finn.no - der tenkte jeg at jeg kunne se mange bilder av rom med forskjellige gardinoppheng og få litt idéer. Men hva fant jeg?? En haug med boliger til salgs og mange fine bilder, men nesten ingen rom har jo GARDINER!! Så da lurer jeg; er bare gardinene tatt bort fordi boligen er stylet til fotografering og visning eller er gardiner litt ut for tiden? Og; jeg er altså fortsatt på jakt etter bilder av gardiner og gardinoppheng så har du noen tips til nettsider, så....
Gjest Emera Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Her: http://www.kid.no/produkter/stue/show/101/10101 Og her: http://www.princessbutikken.no/velg-rom/ti...ardiner-p1.html
Riskrem Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Det har du faktisk helt rett i, og det har jeg ikke tenkt på før! Hver gang jeg går inn på Finn for å se på (særlig nye) boliger er det jo ingen som har gardiner Synes gardiner er fint jeg. Kanskje du kan se på ikea.no? Der har de ganske mange bilder med diverse innredninger. Du finner kanskje noen tips der
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Skal en tro innleggene i en annen tråd her på Generell debatt, er det heller uvanlig å ikke ha gardiner/lakner i vinduene for å skjule seg mot innsyn.
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Meglere anbefaler at gardiner tas ned før bilder tas, så rommene ser lyse ut.
Gjest kenneth Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 På samme måte som det bor en smurf i oss alle, bor det også en lege i oss alle. Boligene skal derfor være mest mulig sterile, slik at doktoraspiranten skal føle seg mest mulig til rette og kunne innrede kåken til medisinsk næringsvirksomhet. Hverdagen er tydeligvis så mørk at vi ikke kan tillate objekter i vinduet som vil kunne redusere antall lux innomhus. Sett i et enøkperspektiv gir det forsåvidt mening.
Gjest gjestedama Skrevet 5. desember 2009 #7 Skrevet 5. desember 2009 Vi hadde gardinløst i stuene de to-tre første årene vi bodde i nytt hus, men nå har vi gardiner. Mye koseligere:)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. desember 2009 #8 Skrevet 5. desember 2009 Vi hadde gardinløst i stuene de to-tre første årene vi bodde i nytt hus, men nå har vi gardiner. Mye koseligere:) Gardiner er ut!! hehe..nei da, heng opp koselig gardiner dere:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå