Wenke Skrevet 24. august 2003 #1 Skrevet 24. august 2003 Lurer på om noen kan gi meg tips på leker jeg kan ha i bryllupet mitt... Sitter her og tenker, men kan ikke komme på noe... Hvor mange leker er vanlig å ha? Vi er nesten bare voksne ( ingen barn..) og jeg vet ikke hva jeg skal finne på!
Midnattsol Skrevet 24. august 2003 #2 Skrevet 24. august 2003 Er det mange som pleier å ha leker i bryllup egentlig? Bare lurer.
Gjest Embla s Skrevet 24. august 2003 #3 Skrevet 24. august 2003 Trenger man ha leker i bryllupp? På spørsmål hvor mange som er vanlige å ha: meg bekjent ingen. Har enda ikke vært i bryllupp med leker.
Ingeborg Skrevet 24. august 2003 #5 Skrevet 24. august 2003 Ikke jeg heller! Vært i bryllup med leker, altså.
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2003 #6 Skrevet 24. august 2003 Jeg synes leker kan være morsomme! Fugledansen kan være gøy Ballongdans (ikke dansenakenversjonen...), men den hvor man knytter en ballong rundt foten som andre skal prøve å tråkke på under dansingen (f.eks damene har ballong rundt foten). Spørreleker der brudeparet stilles spørsmål for å se hvor samkjørte de er og hva de vet om hverandre
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2003 #7 Skrevet 24. august 2003 Jeg synes leker kan være morsomme! Fugledansen kan være gøy Ballongdans (ikke dansenakenversjonen...), men den hvor man knytter en ballong rundt foten som andre skal prøve å tråkke på under dansingen (f.eks damene har ballong rundt foten). Spørreleker der brudeparet stilles spørsmål for å se hvor samkjørte de er og hva de vet om hverandre
Gjest Poirot Skrevet 24. august 2003 #8 Skrevet 24. august 2003 Spørreleker der brudeparet stilles spørsmål for å se hvor samkjørte de er og hva de vet om hverandre Stemmer, det har jeg sett. Var ganske morsomt, og gjestene slipper å være involvert.
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #9 Skrevet 24. august 2003 Leker i bryllup?? Nei, her må jeg slutte meg til flesteparten over her ... det er ..... hva skal man kalle det? Harry?
Gjest Tex Skrevet 24. august 2003 #10 Skrevet 24. august 2003 Denne spørsmålsleken egner seg mest i utdrikkingslag. Ellers synes jeg leker er en grusom ting, og har heller aldri vært i bryllup med sånne leker. Og hadde det blitt servert slike i et bryllup (eller i noe annet for den del) der jeg var, ville jeg tatt meg en laaaang tur på do
ringblomst Skrevet 24. august 2003 #11 Skrevet 24. august 2003 Så var det svar på selve spørsmålet: det kommer helt an på hvor lange lekene er, om alle gjestene er involvert eller bare noen for hvor mange leker som er vanlig. Generelt sett kan flere enn tre bli litt vel mye. Skal dere ha alle lekene etter hverandre bør de være så pass korte og enkle at folk klarer å henge med (husk at ikke alle er unge). I et bryllup jeg vet om hadde de guttene mot jentene; alt fra kappløp til quiz var på "leke-menyen". Det finnes sider på internett med lekeforslag, feks kan du prøve www.lysesider.no, eller rett og slett ta et søk på selskapsleker på en søkemotor. Lykke til!
Gjest Poirot Skrevet 24. august 2003 #12 Skrevet 24. august 2003 Denne spørsmålsleken egner seg mest i utdrikkingslag. Denne er annerledes. paret sitter med ryggen mot hverandre, og svarer på eks hvem er mest glad, hvem roter, hvem lager mat osv. Paretholder opp et rødt/blått ark avhengig av hvem man nener det er. Den gangen jeg så denne leken, så lo vi alle ganske mye. Hvorvist jeg skal ha leker når jeg gifter meg derimot, er en annen sak...
Pusekatt Skrevet 24. august 2003 #13 Skrevet 24. august 2003 Lurer på om noen kan gi meg tips på leker jeg kan ha i bryllupet mitt... Sitter her og tenker, men kan ikke komme på noe... Hvor mange leker er vanlig å ha? Vi er nesten bare voksne ( ingen barn..) og jeg vet ikke hva jeg skal finne på! Hvorfor synes du at du må ha leker i bryllupet ditt? Det er et bryllup, ikke en barnebursdag.
snusmumerikken Skrevet 24. august 2003 #14 Skrevet 24. august 2003 Har heller aldri vært i bryllup med leker Er ikke spesielt glad i sånn ting ved stivpyntede sammenhenger... Tror ikke jeg ville involvert gjestene i noe som krever fysisk aktivitet. Men spørreleker er noe helt annet.
9na Skrevet 24. august 2003 #15 Skrevet 24. august 2003 Har heller aldri vært i et bryllup med leker, men hvorfor ikke? Tror imidlertid jeg kommer til å stå over å ha det i mitt bryllup! Jeg tenker at resultatet kommer til å avhenge veldig av at gjestene dine er med på leken, rett og slett. Får håpe de er det, da!
9na Skrevet 24. august 2003 #16 Skrevet 24. august 2003 Har heller aldri vært i et bryllup med leker, men hvorfor ikke? Tror imidlertid jeg kommer til å stå over å ha det i mitt bryllup! Jeg tenker at resultatet kommer til å avhenge veldig av at gjestene dine er med på leken, rett og slett. Får håpe de er det, da!
monja Skrevet 24. august 2003 #17 Skrevet 24. august 2003 Har aldri vært i bryllup med leker jeg. Ikke kommer vi til å ville ha leker i vårt bryllup heller - og vil noen leke med meg tar jeg meg en meget lang tur på do
ringblomst Skrevet 24. august 2003 #18 Skrevet 24. august 2003 Nå klarer jeg ikke lenger å dy meg, hvorfor MÅ folk fortelle igjen og igjen hvor teit det er med leker i bryllup. Det er faktisk ikke det Wenke lurer på; om vi har vært i bryllup med leker, hva vi synes om det osv, er vel fullstendig likegyldig for henne? Selv hadde jeg blitt så happy for så mange svar på innlegget mitt og deretter trist over at så og si alle innleggene ikke svarer på det jeg lurer på, faktisk rakkes det ned på mine valg. Skjerp dere! Og for de som måtte lure på hva jeg synes om leker i bryllup, så er det bare å søke i vei på tråder som faktisk handler om leker/ikke leker i bryllup. Tror de fleste av dere svarte i den tråden også .
snusmumerikken Skrevet 24. august 2003 #19 Skrevet 24. august 2003 Hvor mange leker er vanlig å ha? Vi er nesten bare voksne ( ingen barn..) og jeg vet ikke hva jeg skal finne på! Og det folk kanskje prøver å si her, er "ingen." Dessuten har jo flere sagt at spørreleker kan være en morsom ting å ha, og det jo lek det også. Uansett, et diskusjonsforum er et diskusjonsforum. Da får man tåle å høre andres meninger om ting, synes nå jeg
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #20 Skrevet 25. august 2003 Jeg har vært i bryllup med noen leker, og hatt det veldig gøy, men hadde ingen i mitt eget bryllup. En ting vi hadde planlagt, men som vi droppet fordi stemningen var så høy og vi ikke ville "avbryte" folk, var en sang hvor forskjellige grupper skal reise seg for hvert vers. Man begynner ganske "snilt" med "Alle kvinner reiser seg", og så blir det verre og verre med "Alle som snorker reiser seg", "Alle med penger reiser seg" etc. Tror det kan bli ganske morsomt etterhvert (i det minste sier folk som har vært med på det at det kan være okay), men jeg har aldri prøvd den selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå