Gå til innhold

klining, ,kyssing,roting

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noe folk gjør hver gang de er på byen/fest?

Er man sær hvis man er ukysset i en alder av 20?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det kommer an på om man faktisk ikke har vært i situasjoner der man kan rote og at man har restriksjoner osv.

Men om man selv har valgt å ikke kline med noen og man er 20 år, ja da vil jeg kalle den personen for sær.

Endret av kræsj_pink
Skrevet

Nei, sær er man ikke! Det er som oftest en grunn til at man er ukyssa. Ikke alle kaster seg over hvem som helst. For noen betyr faktisk det første kysset også noe!

Du trenger ikke nødvendigvis gjøre det på byen.

• Liker 1
Skrevet

Om jeg ikke visste at det lå noe bak ville jeg tenkt du var sær, ja. Har en venninne som var 18 da hun fikk første kysset, det begynte å nærme seg sært. Skal kanskje sies at hun ikke festet før hun var 18 heller, og det har vel gjerne noe å si.

Da jeg var singel pleide jeg ikke å gå inn for å finne noen å kline/rote med, men det hendte nå ofte likevel.

Skrevet

Jeg synes det er litt sært å kline på byen og fester i voksen alder.

Ble en del av det på fest som tenåring, men når man bikker 20 så sitter man ikke i sofaen i hjørnet og roter.

Gjest Særlig
Skrevet

Jeg synes nå aller mest at det er sært å definere alle som ikke følger flertallet som sære... Hvorfor er det sært å være ukysset som 20-åring bare fordi "alle andre" kliner med fremmede så snart alkoholen slår inn? Er det sært å ha en viss standard for hvem man kliner med? Hva om man ikke har funnet noen man ønsket å kline med før man er 20, er det ikke da litt mer sært å bare bytte spyttmolekyler med en tilfeldig utvalgt i fylla for å være som "alle andre"?

Jeg drikker selv og vet at hormonene bruser i fylla, men jeg synes faktisk det er temmelig sært å kline med folk i fylla som man ikke ville ha klint med i edru tilstand. Da kliner man mest på trass, som en fjortis som tror klining er tøft. Da har jeg mer respekt for dem som kan feste vilt og ha det gøy uten å trykke tunga inn i kjeften på kjente og ukjente. Når man har tippet over 20, er det på tide å bli ferdig med fjortisperioden og heller gå inn i det mer modne, voksne orale stadie... :lur:

• Liker 1
Skrevet

Alle har da møtt mange de ville ha klint med i en alder av 20.. Og har man ikke det, så er man IHVERTFALL sær!

Kjenner ingen som ikke har klint med noen i en alder av 20.. Veldig uvanlig ville jeg tro..

Gjest Gjest_Tutta_*
Skrevet
Kjenner ingen som ikke har klint med noen i en alder av 20.. Veldig uvanlig ville jeg tro..
Jeg må definitivt være veldig sær og uvanlig etter din standard. Heldigvis er jeg en godt voksen dame på 39 år nå som er trygg på hvem jeg er, og ikke er redd for å være sær. Var 23 år da jeg fikk mitt første kyss, det skjedde da et studiekamerat kysset meg lett og uskyldig på munnen under en førjulsfest. Første gangen jeg klinte med noen var året etter, da jeg hadde fått min alle første kjæreste.

Alle har da møtt mange de ville ha klint med i en alder av 20.. Og har man ikke det, så er man IHVERTFALL sær!
Hvor mange jeg kunne tenke meg å kline med er da ikke nok, man må jo være TO for å kunne kline :fnise:
  • Liker 1
Skrevet

Jeg mener mer om man har hatt sjansen til å kline med noen og avslått, mener jeg.. Da er man sær om man avslår til man er 20 osv.

Men om man ikke har hatt muligheten eller vært i den situasjonen så er man ikke sær i mine øyne.

Du er ikke sær i mine øyne ;)

Skrevet

Jeg pleier ikke å rote med noen ute på byen, men hvis jeg møter en kjekk gutt så blir det nok litt klining.

Gjest Gjest_Tutta_*
Skrevet
Jeg mener mer om man har hatt sjansen til å kline med noen og avslått, mener jeg.. Da er man sær om man avslår til man er 20 osv.

Men om man ikke har hatt muligheten eller vært i den situasjonen så er man ikke sær i mine øyne.

Du er ikke sær i mine øyne ;)

Ok, jeg misforsto deg kanskje litt, men syntes innlegget ditt var litt komisk. Siden jeg ikke drikker alkohol er det ganske begrensa hvor mange ganger jeg har hatt sjansen til å kline med noen. I tillegg er jeg ganske asosial og ikke særlig flink til å ta et hint hvis noen skulle vise sin interesse.

Har faktisk bare klina med 3 stk i hele mitt liv, de to kjærestene jeg har hatt, pluss en kamerat jeg rota med ei stund men som det ikke ble noe mer med. Jeg kvalifiserer sikkert til å være den særeste i denne tråden. :fnise:

Heldigvis har jeg verdens flotteste kjæreste nå, så om jeg ikke har klina med mange i mitt liv så blir det desto mer med han jeg har! :rødme:

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Jeg var ukyssa til jeg var 20;)

Var ikke så veldig mye ute å festa før den tid, og når man i tillegg har dårlig sevtillit av dimensjoner på det området, så distanserer man seg ofte litt fra gutter og kroppskontakt.

Nå 4 år etter har jeg bare klina med kanskje 10 stk, men har til gjengjeld klina myye med en av dem:P

Ja, jeg er kanskje sær som ikke har klina med tusen stk, men gidder ikke å kline med hvemsomhelst hele tiden. Noen av de 10 er "hvemsomhelst", men det er ikkenoe jeg går inn for eller gidder å gjøre hver helg liksom. Må være en kjemi og en stemning som tilsier det, kanksje derfor flertallet av klineepisodene mine har vært veldig hete og positive også :)

Var desuten forelska i førstemann, og vi hadde en herlig greie, og da ble det et veldig bra minne med det første kysset også.

Skjønner jo at det er greit å få det ovrerstått, syns det jeg også, men ikke for en hver pris. Syns ikke det gjorde noe å vente såpass at jeg var klar for det og at det slapp å bli skikkelig kleint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...