trollmor77 Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Hva ønsker deres jenter seg til jul som er på denne alderen?
Gjest Unknown Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Henger meg på her for jeg lurer på det samme.. Jeg lurte litt på abbonemang på et blad, kan det være noe for deg også kanskje?
Gjest Gjest_Pus_* Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Her liker 12-åringen bladet Whitch. Ellers er det kjekt å få cder av artister hun liker (Beyonce og Rihanna bl a ) Pc-spill ønsker hun seg og. Og ny morgenkåpe, deilig pysj, nattkjole og myke sokker. Øredobber, et armbånd, hansker og skjerf er og en ide.
Gjest Bølla utlogget Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Abonnement er lurt. Forslag er Julia eller Topp. Det liker mine iallefall. CD'r er også topp. Hits for Kids er et forslag. Ho minste kanskje Hannah Montana. DVD'r blir som regel godt motatt. Hannah Montana the movie, Twilight Evighetens kyss, Harry Potter for å nevne noen. I år blir det også gavekort. De liker å shoppe litt sjøl. Så på HM, Bik Bok eller andre kleskjeder. Shoppingsenter har som regel gavekort du kan bruke på hele senteret. Gavekort på kino er også et forslag. Klikk deg inn på Filweb og bestill derfra. Min eldste får også musematte til pc'n ho har på rommet. Bestilt med bilder av henne og venninene hennes.
Wildy Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Den elsdte er kanskje Twilight-fan?Finnes en rekke bøker og annet " tilbehør" som kan funke. Utstyr til iPod, pysj, morgenkåpe, sminke og gavekort er ting som slår ann her. Også div spa-pakker er kjærkomment; mye fint på Bodyshop ol. Bokserier er også populært her. Mine ( 12 og 14 år)leser Twilight, Phenomena, Demonatia-serien og Sagaen om Daryll Shawn ( litt usikker på stavingen her....) På musikkfronten er Lady Gaga, Rhianna, Shakira og Michael Jackson populær. Men mine hører også endel rock, siste store der er Distrubed, Shinedown og Metallica.Men det er kanskje ikke helt vanlig "kost" for 12 og 14 åringer. Hanna Montana filmen er ønsket her av yngstejenta, og Camp Rock ( ?)Andre filmer som sees ofte er Istid 3 ( forøvrig fantastisk artig, flirer så jeg griner selv også...), Transformers og X-men. Hårpynt og annet dill er alltid kjærkomment. Og fra foreldresiden; ullundertøy, votter og luer er kule julegaver ....hehe.....
trollmor77 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2009 Takk for gode tips. Jeg endte opp med smykker og noe pynteting til håret, da de liker slike ting........ ikke alltid lette å være tante som bor langt unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå