123ja Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Hei. Det har seg slik at jeg har veldig dårlig råd denne julen, og jeg vet kjæresten har brukt en del penger på julegave til meg. Derfor tenkte jeg å gi ham et gavekort på forskjellige tjenester i tillegg til en annen ting til maks 1000 kr. Det jeg lurer på er om dere har noen forslag til hvordan jeg skal lage dette, og hva jeg skal skrive? Og hvilke tjenester det kan være. Jeg tenkte på f.eks. sex, massasje, middag osv.. Tror dere dette vil bli teit, eller vil han like det?
Gjest Marlo Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Min samboer ville ELSKET det iallefall. Han blir helt i ekstase bare jeg vil klæ han på ryggen, så kanskje han ikke er som alle andre, hehe. Han har fått "gavekort" fra meg flere ganger (bursdager og jul), og da har jeg hatt pedikyr, manikyr, hodemassasje, full kroppsmassasje inkl litt "ekstra" . Aldri hatt med sex, men det er sikkert fordi jeg syns det bare blir merkelig å ha sex på "bestilling"
Gjest Heidie Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 (endret) Hei. Det har seg slik at jeg har veldig dårlig råd denne julen, og jeg vet kjæresten har brukt en del penger på julegave til meg. Derfor tenkte jeg å gi ham et gavekort på forskjellige tjenester i tillegg til en annen ting til maks 1000 kr. Det jeg lurer på er om dere har noen forslag til hvordan jeg skal lage dette, og hva jeg skal skrive? Og hvilke tjenester det kan være. Jeg tenkte på f.eks. sex, massasje, middag osv.. Tror dere dette vil bli teit, eller vil han like det? Endret 3. desember 2009 av Heidie
123ja Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2009 takk for svar, håper det kommer flere forslag. Nei, 1000 kroner er ikke lite i det hele tatt, men det er lite i forhold til hva han har brukt på meg. Har egentli problemer med å ta imot dyre gaver, hvis jeg ikke har gitt ca. like mye tilbake. Derfor jeg tenkte at dette kansje kunne være en ide. Er bare litt usikker på hvordan jeg skal lage det.
Gjest Heidie Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Blæh, jeg dumma til innlegget mitt Men uansett så syns jeg det er en veldig god idé med gavekort på tjenester Massasje og romantisk middag slår jo alltid an God jul :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå