Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Tenkte jeg skulle slå litt på stortromma i år da min samboer fortjener det aller beste..

Lurte litt på å ta en langweekendtur til en storby..

Noen som har forslag på hvor vi kan reise og eventuelt oppleve.

Har vært i Praha så tror ikke det blir dit igjen med det første (selvom det er en FLOTT by)

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ga bort Tallinn-tur til samboeren min til bursdagen en gang og det var suksess. Faktisk så mye at vi dro tilbake to år senere :)

Tallinn er kanskje ikke den største storbyen med masse å finne på, men det er mer enn nok til å fylle opp en langhelg og en utrolig koselig gammelby.

Endret av pusla
Gjest Gjest_Marion_*
Skrevet

Hei!

Jeg og min kjære skal forhåpentligvis til Praha i vinterferien! Det gleder jeg meg virkelig til og har hørt mye bra, i tillegg til at det ikke er altfor dyrt :)

Vi var i Roma i oktober, men var ikke helt romantisk altså, men om det var vi eller byen som var problemet - det er noe annet :fnise:

Skrevet

Jeg har vært i mange byer i Europa, men den jeg vil anbefale er Amsterdam. Var der i april, og har lengtet tilbake siden. Fantastisk.

Skrevet

Jeg tror jeg ville dratt til Roma eller Barcelona :)

Skrevet

Om du skulle velge en storby i europa ville jeg valgt kiev. Nydeligste byen jeg har vært. Og en opplevelse du aldri vil glemme. Direktefly fra torp med wizzair.

Jeg skal ta med mamma og pappa der i 60årsgave til sommeren. De er sånne som har vært overalt.

Roma stinker, finnes ikke romantisk i det hele tatt.

Som regel får man mye mer for pengene i østeuropa enn i vesten. Budapest er også et godt alternativ med masse spa og nydelig arkitektur.

Gjest pappajente
Skrevet

Amsterdam! Fantastisk by med vennlige mennesker, enkelt å reise kollektivt, korte avstander, masse koselige spisesteder, bra shopping, i det hele tatt en super by som jeg alltid lengter tilbake til. Hvis dere bor innenfor kanalene - i selve sentrum - er det nesten ikke trafikk, og dere er bare en kort spasertur unna det meste.

Gjest _Leela_
Skrevet

Tallinn var våres julegave til hverandre forrige jul, hadde noen herlige dager med god mat, opplevelser og selvsagt spa til lav pris.

Skrevet

Henger meg på anbefalningene om Amsterdam og Roma. Men ellers er jo Paris eller London flott hvis man ikke har vært der. Ellers ble jeg svært positivt overrasket over Stockholm faktisk, og anbefaler gjerne å dra dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...