Gjest Hoppe Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Har problem med at jeg holder alt for lenge, da jeg går på antidepressiver...så jeg kan holde på i 40 min + + . Så til slutt føler jeg at jeg bruker for lang tid, og dermed tar det enda lengere tid å komme..fordi jeg ikke klarer å slappe av, (selv om jeg liker det veldig godt, og kunne gjort det enda mye lengere) men bare føler at kanskje jenta blir lei osv. Noen som vet hvordan man kan komme raskere? gutt 27
ramm Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Nesten et luksusproblem det der. Men 40 min hørtes litt i lengste laget ut. Personlig så kommer jeg før om jeg ikke bruker kondom, og holder høy intensitet.
Hinata Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Er det et alternativ å teste ut andre antidepressiva?
Gjest hoppe Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Er det et alternativ å teste ut andre antidepressiva? Nei...alle såkalte ssri-preparater har den virkningen..noen mister sexlysten helt (det har heldigvis ikke jeg...har like stor lyst, bare at orgasmen blir veldig utsatt) (den skrives faktisk ut for de som er premature ejakulatorer, hvis det er et ord Men lurte først fremst på om andre har funnet noe god løsning på dette, eller om man bare må vente til man ikke går på de lengre..
Gjest Mann20 Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Nei...alle såkalte ssri-preparater har den virkningen..noen mister sexlysten helt (det har heldigvis ikke jeg...har like stor lyst, bare at orgasmen blir veldig utsatt) (den skrives faktisk ut for de som er premature ejakulatorer, hvis det er et ord Men lurte først fremst på om andre har funnet noe god løsning på dette, eller om man bare må vente til man ikke går på de lengre.. Han sier jo ikke noe om at han bruker SSRI da. Det finnes flere typer antidepressiva...Og det at han ikke kommer er ikke fordi han ikke har lyst, men fordi han får an-orgasme. Som også er en bivirkning av antidepressiva. Jeg brukte Cipralex (som er SSRI) i 1 år og slet MYE med an-orgasme, og det eneste som hjalp var å slutte med de. Du kan spørre legen din om han/hun har en annen type antidepressiva...
Gjest Mann20 Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 oi sann...ser nå at Hoppe ER TS Men snakk med legen din
Tante Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 Bruk stillinger som stimulerer de mest følsomme punktene på penis. Bakfra f.eks. eller henne oppå. Bruk også andre stimuli, noen menn tenner bl.a. på å bli kysset/bittt/pustet på hals/nakke/skuldre/øre og slike ting. Stimulering av perineum kan også hjelpe på det. Jeg kan jo si at "du må bare lære deg å slappe av, kommunisere med parnet om situasjonen og sammen med henne/ham finne ut hva som fungerer for dere" selv om du sikkert vet det fra før. En annen ting jeg tenker når jeg leser innleggget er: Hvorfor er du nødt til å komme hver gang? Om jenta blir lei, hvorfor skal dere holde på bare for at du skal ejakulere? Men å ha sex uten å komme kan også gjøre deg enda mer utholdende, og det er jo litt mot sin hensikt.
Gjest Hoppe Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 Problemet er egentlig ikke for min egen del..da jeg ikke vet om hun synes det er greit å holde på kjempelenge...for min egen del blir jeg egentlig ikke lei..men samtidig hvis man snakker veldig om dette kan det jo på en måte ha en negativ effekt hvis hun sier hun blir fort lei? så kan det bli en usikker stemning under samleie...ikke akkurat noe å trakte etter. Og nei; jeg må ikke komme hver gang..jeg har bare ikke lyst til å si at jeg går på antidepressiva..så hun kan jo føle seg utilstrekkelig hvis jeg bruker veldig lang tid hver gang...så ja...jeg vet ikke.
Tante Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 .da jeg ikke vet om hun synes det er greit å holde på kjempelenge.......jeg har bare ikke lyst til å si at jeg går på antidepressiva..så hun kan jo føle seg utilstrekkelig hvis jeg bruker veldig lang tid hver gang...så ja...jeg vet ikke. Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg klarer ikke å holde på så innmari lenge. (Hodet har lyst, men ikke kroppen). Og jeg tror jeg hadde følt meg bedre om jeg hadde visst at han (du) brukte så lang tid fordi han gikk på medisiner enn fordi "han bare er sånn" eller "jeg klarer ikke å tenne ham nok". Var sammen med en som var praktisk talt impotent, og følte meg dritdårlig som ikke klarte å tenne ham, eller få det til å gå for ham. Helt til han fortalte at han gikk på medisiner pga. epilepsi. Da var det ihvertfall ikke min feil. Jeg skjønner at det ikke er noe du har lyst til å spre for hele verden, men om du har en relativt fast partner synes jeg hun fortjener å vite det, nettopp fordi, som du selv sier, at hun ikke skal føle seg utilstrekkelig.
Gjest Hoppe Skrevet 4. desember 2009 #10 Skrevet 4. desember 2009 Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg klarer ikke å holde på så innmari lenge. (Hodet har lyst, men ikke kroppen). Og jeg tror jeg hadde følt meg bedre om jeg hadde visst at han (du) brukte så lang tid fordi han gikk på medisiner enn fordi "han bare er sånn" eller "jeg klarer ikke å tenne ham nok". Var sammen med en som var praktisk talt impotent, og følte meg dritdårlig som ikke klarte å tenne ham, eller få det til å gå for ham. Helt til han fortalte at han gikk på medisiner pga. epilepsi. Da var det ihvertfall ikke min feil. Jeg skjønner at det ikke er noe du har lyst til å spre for hele verden, men om du har en relativt fast partner synes jeg hun fortjener å vite det, nettopp fordi, som du selv sier, at hun ikke skal føle seg utilstrekkelig. Joda..skjønner hva du mener..men er helt i startfasen av forholdet, så vil liksom ikke skremme henne vekk heller.. men uansett så er det en viss forskjell på å være impotent og det å bruke lang tid...tror/håper ikke hun tenker det er pga henne....det er ihvertfall ikke et tegn på at jeg ikke har lyst på henne hvis jeg har sammenhengende ereksjon i 40 min! (skulle en tro ihvertfall...) jeg kan jo bare kanskje si at jeg runker 20 gang daglig..det tror hun nok på
Tante Skrevet 5. desember 2009 #11 Skrevet 5. desember 2009 (endret) Vi kvinner tenker alltid at det er pga. oss, med mindre vi blir fortalt noe annet. Da tar det også litt tid før vi tør å være sikker på at det ikke er vår feil... Sånn er det bare. Ja, det er forskjell på situasjonene, men poenget er likevel at det kan være bedre å være ærlig enn at dama tror det er hun som er problemet. Og for å si det sånn, har jeg møtt nok av gutter og menn som ikke har noe problem med å verken få eller holde lenge på ereksjonen selv om de ikke har så altfor lyst på dama de holder på med Endret 5. desember 2009 av Tante
Gjest zzzzq Skrevet 5. desember 2009 #12 Skrevet 5. desember 2009 Hvis du tar SSRI, er det ikke noe rart at du har problemer. Be legen/psykiateren om å vurdere MAO-hemmere f.eks. Aurorix.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå