Gjest Gjest_bonita_* Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 En gutt jeg har kjent en stund bynte veldig plutselig å flørte med meg for ca. 1,5 mnd siden. vi kjente hverandre godt fra før, så det gikk plutselig veldig fort og jeg følte at vi var ganske nærme å bli sammen. han ringte meg, han la armen rundt meg, han laga frokost til meg, han hjalp meg med ting... men andre ord, han tok masse initativ og var dødssøt. På lørdag møttes vi, og sa han måtte en tur ut av byen, men skulle komme tilbake på søndag, og skulle komme tilbake på søndag, og ringe meg da. MEN det har han ikke gjort og har ikke hørt fra ham. Sendte han en melding på tirsdag, men han svarte ikke så nå tør jeg ikke mer. Men hva betyr det der??? Nå så jeg på facebooken hans at han er syk, men han burde da klare å sende meg en mld allikevel? Det er så SYKT vanskelig for jeg kan ikke snakke med venner om det, veldig veldig hemmelig, og eksamen kommer snart og jeg tenker altfor mye på han, og hva i all verden som skjer. Hva tror dere?
Gjest kissme Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Han har ikke batteri på mobilen? Mista mobilen? Ikke mer penger på mobilen? Kan være mange alternativer som ikke betyr at han "kutter deg ut" Hva med å prøve å ringe? Bare si "Hei, har ikke hørt noe fra deg, går det bra?" (og du kan finne ut om han har strøm eller ikke :gjeiper: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå