morelia Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Siden det nå nærmer seg jul vil jeg gi min mor og mormor et gavekort til spa eller hudpleie behandlinger. Har aldri gjort dette selv i Haugesund så lurer på om noen har anbefalinger på steder? Leste ett innlegg for lenge siden om att Haugesund hudklinikk, viss det var det de het, ikke var så bra. Men er nesten bare de jeg har funnet skikkelig info om.
Gjest Sandbekken Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 http://www.balsam109.no/hudpleie <-- her skal jeg gå snart! har hørt mye bra om de av veninner
morelia Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2009 Takker... Er den eneste anbefalingen så langt så da stikker jeg en tur innom dem når jeg kommer hjem. Si i fra viss du er innom før jul så jeg får høre hvordan det var. Hatt noen dårlige erfaringer her på sørlandet, så vil være sikker på att de blir fornøyde. Så hvertfall veldig bra ut, ut i fra siden deres
Gjest Sandbekken Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 det skal jeg gjøre vet du! Ps: Det skal ligge en tråd her et sted om hudpleie i Haugesund, kansje du finner noe om du søker på det
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Albatross spa i Sveio. Ved golfbanen Har vært der to ganger. Veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå