-littleme- Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Hvilke metoder bruker dere for å fjerne hår i ansiktet (over leppene og øyebryn osv..)? Hva bruker dere på kroppen og hva bruker dere intimt?
Hinata Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Jeg bruker pinsett til å fjerne øyenbryn, men har lurt på å kjøpe voks til å bruke på "midten" (tilløp til unibrow ) Er heldigvis ikke plaget av sjenerende hårvekst i ansiktet. Når det gjelder resten av kroppen barberer jeg armhuler og legger (leggene er jeg ikke helt nazi på på denne årstiden) Bikinilinja tar jeg enten med epilator eller voks, kan være jeg barberer hvis jeg har dårlig tid. Mer intimt barberer jeg (altså på kjønnslepper)
Tequila!! Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Jeg vokser alt sammen.. legger+lår, armer og armhuler, overleppe (innimellom) og braziliansk. øyebrynene napper jeg som regel med pinsett, men har også vokset de noen ganger.
pittie Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Barberer kroppen og tråder øyebrynene. Resten av ansiktet får være i fred.
charlott Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Før vokset jeg jevnlig, ben, bikini osv, men nå har jeg tatt laser-hårfjerning! Utrolig deilig å slippe å tenke så mye på det lenger.
Gjest Emmanuelle Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Hårfjerningskrem. Får ikke til å gå på do før dagen etter, men jeg overlever
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 Hårfjerningskrem. Får ikke til å gå på do før dagen etter, men jeg overlever Hvorfor får du ikke til å gå på do før dagen etter?
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 Hårfjerningskrem. Får ikke til å gå på do før dagen etter, men jeg overlever Prøv Vichy sin Creme Depilatoire. Helt utrolig den, anbefales intimt ;-)
Gjest Emmanuelle Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 Hvorfor får du ikke til å gå på do før dagen etter? Fordi det sviiiiir
Gjest scrubs Skrevet 8. desember 2009 #10 Skrevet 8. desember 2009 Før vokset jeg jevnlig, ben, bikini osv, men nå har jeg tatt laser-hårfjerning! Utrolig deilig å slippe å tenke så mye på det lenger. når du tar laserbehandling, blir hårene fjernet for godt? liksom.. får du aldri mer hår under armene da?
charlott Skrevet 8. desember 2009 #11 Skrevet 8. desember 2009 når du tar laserbehandling, blir hårene fjernet for godt? liksom.. får du aldri mer hår under armene da? Det avhenger litt fra person til person, de fleste må nok gå til oppfølging sånn ca 1 gang i året (i hvertfall første/andre året, man kan oppleve veldig svak hårvekst der man har kraftigst hårvekst). Uansett, veldig greit sammenlignet med annen hårfjerning!
Gjest scrubs Skrevet 9. desember 2009 #12 Skrevet 9. desember 2009 Åå.. det høres jo greit ut.. og at man må gå der en gang i året er jo ikke noe stress, når man barberer så må man jo barbere jevnlig.. men noe spm : - Hvordan fungerer laserbehandlingen? - Er dette vondt, eller ubehagelig? - Hvor mye koster dette, og hvor gjør man det? - Får man merker eller arr? - Når det engang vokser utigjen kan man begynne og barbere som normalt, som man gjorde før... tenker da viss man heller vil gjøre dette en laserbehandling, altså at man angret på en måte. siste spm.. - anbefaler du det?
charlott Skrevet 9. desember 2009 #13 Skrevet 9. desember 2009 Åå.. det høres jo greit ut.. og at man må gå der en gang i året er jo ikke noe stress, når man barberer så må man jo barbere jevnlig.. men noe spm : - Hvordan fungerer laserbehandlingen? - Er dette vondt, eller ubehagelig? - Hvor mye koster dette, og hvor gjør man det? - Får man merker eller arr? - Når det engang vokser utigjen kan man begynne og barbere som normalt, som man gjorde før... tenker da viss man heller vil gjøre dette en laserbehandling, altså at man angret på en måte. siste spm.. - anbefaler du det? Laser fungerer slik at hårroten blir skadet av laserlyset (lyset skaper varme) Ikke direkte vondt, men kan være litt ubehagelig, spesielt på sensitive områder. En rekke hudpelieklinikker o l utfører dette. Priser varierer noe, men som eksempel 2500-3000,- for legger, 1500-2000 for bikinilinjen pr behandling. Ofte kan du få rabatt om du trenger mange behandlinger, evt også litt avslag hvis du f eks skal ta mange områder. Du får ikke merker eller arr. Når/hvis håret vokser ut igjen, er det som vanlig tynt fint hår som du kan gjøre hva du vil med. Regn ikke med at du vil kunne få tilbake hårveksten du hadde før behandlingen. Ja, jeg vi absolutt anbefale det!
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 10. desember 2009 #14 Skrevet 10. desember 2009 Nesten så lenge jeg kan huske å hatt hår har jeg prøvd diverse hår fjerning s metoder, høvel, maskin, voks og pinsett. Lurte lege på Laser, var skeptisk på om det var for vondt og så synes jeg det virket litt dyrt. For noen måneder siden startet jeg behandling av legger armhuler + full bikini. Etter første behandling forsvant ca 80% av hårene og nå etter 2 behandling er jeg så godt som hårfli. Utrolig deilig. Hadde jeg vist hvor enkelt og lite som skulle til så hadde jeg gjort dette for lenge siden. Jeg kunne sluppet alle de røde stikkende ingrodde hår og heller hatt glatt og hårløs hud . Behandlingen tar jeg med en noe de kaller diodelaser. (Tror det er den mest vanelige om dagen) På de mest følsome områdene fikk jeg litt bedøvelseskrem første gangen, men sammenlignet med voksing er laser pice of cake. Føyer meg derfor inn og kan anbefale dette fremfor alt annet innen hårfjerning jeg har prøvd Hilsen Lise
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #15 Skrevet 11. desember 2009 Puh...dette blir jo fort dyrt, hvis man trenger 3-5 behandlinger
Perledrøm Skrevet 11. desember 2009 #16 Skrevet 11. desember 2009 Jeg vokser legger, armhuler og bryn med Veet varmvoks.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #17 Skrevet 13. desember 2009 Før vokset jeg jevnlig, ben, bikini osv, men nå har jeg tatt laser-hårfjerning! Utrolig deilig å slippe å tenke så mye på det lenger. Kan man fjerne håret a la brasiliansk voksing med laser??
light Skrevet 13. desember 2009 #18 Skrevet 13. desember 2009 jeg epilerer beina, tar braseliansk på salong, vokser armhulene og pinsett på øyenbrynene. Jeg bruker pinsett til å fjerne øyenbryn, men har lurt på å kjøpe voks til å bruke på "midten" (tilløp til unibrow ) Er heldigvis ikke plaget av sjenerende hårvekst i ansiktet. Når det gjelder resten av kroppen barberer jeg armhuler og legger (leggene er jeg ikke helt nazi på på denne årstiden) Bikinilinja tar jeg enten med epilator eller voks, kan være jeg barberer hvis jeg har dårlig tid. Mer intimt barberer jeg (altså på kjønnslepper) tåler du godt smerte? jeg har prøvd med eplator på bikinien, tror det er noe av det vondeste jeg har gjort Kan man fjerne håret a la brasiliansk voksing med laser?? de fleste nettsider jeg har lest på står det at de bare tar bikinikanten, altså det som stikker utfor og litt innenfor bikinikanten.
Hinata Skrevet 13. desember 2009 #19 Skrevet 13. desember 2009 tåler du godt smerte? jeg har prøvd med eplator på bikinien, tror det er noe av det vondeste jeg har gjort Det er helt jævlig de første gangene, men så blir det bedre og bedre Nå har jeg ikke gjort det på en stund, så gruer meg til neste gang.. Kanskje jeg varmer opp med voksing noen ganger først
light Skrevet 14. desember 2009 #20 Skrevet 14. desember 2009 Det er helt jævlig de første gangene, men så blir det bedre og bedre Nå har jeg ikke gjort det på en stund, så gruer meg til neste gang.. Kanskje jeg varmer opp med voksing noen ganger først skal vokse meg på onsdag, lurer på om jeg prøver å epilere etter hvert som hårene vokser ut, da er det heldgivis ikke så mye:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå